Pixel Helmet

توسعه دهنده و ناشر بازی

Pixel Helmet یک توسعه دهنده و ناشر بازی های ویدیویی است که در دانمارک قرار دارد. ما به تازگی اولین بازی خود را Farmtale بر روی پلتفرم Steam منتشر کرده ایم.

ما تصمیم گرفتیم برای ایجاد دوره‌های باکیفیت و به اشتراک گذاشتن دانش خود با انجمن توسعه بازی، در Skillshare شرکت کنیم. یادگیری ممکن است گاهی خسته کننده باشد و هدف ما ایجاد یک تجربه یادگیری سرگرم کننده است.

ما پیشنهاد می‌کنیم دوره‌هایی را در Modeling، Texturing، Unreal Engine، Blueprints، C++، طراحی بازی، و موارد دیگر ایجاد کنیم. اگر در طول دوره به کمک نیاز دارید، لطفاً از طریق Skillshare به ما اطلاع دهید یا در Discord، Twitter یا LinkedIn با ما در ارتباط باشید.

دوره های این مدرس:

آموزش Unreal Engine 5 (UE5): طرح های اولیه برای مبتدیان

Unreal Engine 5 (UE5): Blueprints for Beginners

«بازی‌های باکیفیت و بدون یک خط کد ایجاد کنید اگر به دنبال یک سیستم اسکریپت بصری سریع و قدرتمند هستید که بتواند هر بازی را که می خواهید بسازد، ...


آموزش Unreal Engine 5 Blueprints: Multiplayer 2D RPG Platformer

Unreal Engine 5 Blueprints: Multiplayer 2D RPG Platformer

****همیشه به روز با درس های جدید**** سفر توسعه بازی خود را با Unreal Engine 5 آغاز کنید. چه یک توسعه دهنده بازی مبتدی باشید، چه برنامه نویس، یک. ..


آموزش Unreal Engine 5 (UE5): راهنمای کامل روشنایی برای مبتدیان

Unreal Engine 5 (UE5): Complete Lighting Guide for Beginners

«روشنایی Unreal Engine 5 را با این کار بیاموزید! در این دوره با نورپردازی یک محیط از ابتدا با اصول نورپردازی در Unreal Engine 5 آشنا می شوید. ..."


آموزش Unreal Engine 5: Complete Beginner Course (2023)

Unreal Engine 5: Complete Beginner's Course (2023)

"با طراحی یک محیط آماده بازی واقعی، اصول Unreal Engine 5 را به روش سرگرم کننده بیاموزید. Unreal Engine یکی از محبوب ترین موتورها در AAA-ها است. ..."


آموزش Unreal Engine 5 Blueprints: Multiplayer RPG Inventory System

Unreal Engine 5 Blueprints: Multiplayer RPG Inventory System

"درباره این دوره اگر در مورد نحوه ایجاد یک سیستم موجودی چند نفره برای بازی خود مطمئن نیستید، این دوره برای شما مناسب است. شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک بازی چندگانه بسازید. .."


آموزش Unreal Engine 5 به Steam: چگونه یک بازی را منتشر کنیم

Unreal Engine 5 to Steam: How to Release a Game

«از Unreal Engine 5 تا Steam! در این دوره آموزشی یاد می گیرید که چگونه یک بازی را از Unreal Engine 5 بسته بندی کنید و آن را روی پلتفرم Steam منتشر کنید. استاد فاندام. .."


آموزش نحوه اضافه کردن Steam Multiplayer – Unreal Engine Blueprint

How to Add Steam Multiplayer – Unreal Engine Blueprint

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش چگونه یک بازی FPS بسازیم – Unreal Engine 5 Multiplayer (2024)

How to Make a FPS Game – Unreal Engine 5 Multiplayer (2024)

"چگونه یک بازی FPS بسازیم - با Unreal Engine 5 Multiplayer شروع کنید. این دوره جامع Unreal Engine به شما یاد می دهد که چگونه یک بازی FPS در Unreal E بسازید.


آموزش Unreal Engine 5 (UE5): دوره کامل مبتدی

Unreal Engine 5 (UE5): The Complete Beginner's Course

«با این کار Unreal Engine 5 را یاد بگیرید! Unreal Engine یکی از محبوب ترین موتورها در استودیوهای AAA از بازی گرفته تا معماری، طراحی محصول و فیلمسازی است. بدانید. .."


آموزش چگونه یک بازی کلیکر در دو بعدی بسازیم - Unreal Engine Blueprint

How to Make a Clicker Game in 2D - Unreal Engine Blueprint

"چگونه یک بازی کلیکر بسازیم - سفر دو بعدی خود را شروع کنید. این دوره Unreal Engine به شما یاد می دهد که چگونه یک بازی کلیکر را در Unreal Engine 5 (UE5) از ابتدا، s بسازید. .."


آموزش Unreal Engine 5 Blueprints (UE5): دو بازی اول خود را توسعه دهید

Unreal Engine 5 Blueprints (UE5): Develop Your First Two Games

"در Unreal Engine 5 یک توسعه دهنده بازی شوید. چه یک توسعه‌دهنده بازی مبتدی، برنامه‌نویس، هنرمند یا طراح باشید، Unreal Engine 5 همه چیز را به شما ارائه می‌دهد. .."