آموزش Unreal Engine 5: Complete Beginner Course (2023)

Unreal Engine 5: Complete Beginner's Course (2023)

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

با طراحی یک محیط آماده بازی واقع گرایانه، اصول Unreal Engine 5 را به روش سرگرم کننده بیاموزید. Unreal Engine یکی از محبوب‌ترین موتورها در استودیوهای AAA از بازی گرفته تا معماری، طراحی محصول و فیلم‌سازی است.

در پایان این دوره، با ایجاد محیط واقعی خود از ابتدا تا انتها با دنبال کردن آسان ویدیوها، اصول اولیه Unreal Engine 5 را یاد خواهید گرفت. شما می توانید از همان گردش کار و تکنیک ها برای ایجاد پروژه های خود استفاده کنید.

در پیمایش موتور راحت خواهید بود و مفاهیم کلیدی را در پروژه‌های آینده خود به کار می‌گیرید، چه سازنده بازی، برنامه‌نویس، هنرمند یا طراح باشید. نیازی به تجربه قبلی ندارید خواهید دید که شروع چقدر آسان است و چقدر سریع می توانید بازی های خود را ایجاد کنید.

با سال‌ها تجربه در ساخت و آموزش بازی، بهترین تمرین Unreal Engine 5 را به شما نشان می‌دهم.  برای خوب به نظر رسیدن بازی‌ها کافی نیست، بلکه باید عملکرد خوبی نیز داشته باشند. شما از ابزارهای بهینه سازی مختلف برای دستیابی به عملکرد آماده بازی استفاده خواهید کرد.

به انجمن حامی ما بپیوندید

توسعه بازی گهگاه می تواند خسته کننده باشد. ممکن است یک جعبه علامت‌نخورده را در جایی از دست بدهید، که شما را ساعت‌ها در جنگل رها می‌کند. یا ممکن است به حمایت اخلاقی و ایده های توسعه دهندگان مشتاق مانند شما نیاز داشته باشید. هر زمان که به آن نیاز داشته باشید ما در کنار شما هستیم. به انجمن Discord، وب‌سایت و رسانه‌های اجتماعی فهرست‌شده در توضیحات نمایه ما بپیوندید.

برای شما بهترین ها را آرزو می کنم،

مصطفی نافعی


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • 11.03 ایجاد اولین نقشه های ما 11.03 Creating our First Blueprints

  • 6.04 ترکیب خواص مواد 6.04 Blend Material Properties

  • 6.06 تنظیم کاشی کاری زمین 6.06 Adjusting the Ground Tiling

  • 5.05 نمونه های مواد 5.05 Material Instances

  • 8.04 حالت های نمایش بهینه سازی 8.04 Optimization Viewmodes

  • 7.09 تنظیم حجم ارسال فرآیند 7.09 Adjusting the Post Process Volume

  • 11.07 زمینه نگاشت ورودی 11.07 Input Mapping Context

  • 2.01 Viewport & Navigation 2.01 Viewport & Navigation

  • 6.18 نهایی کردن محیط 6.18 Finalizing the Environment

  • 11.05 نمای کلی کلاس طرح 11.05 Blueprint Class Overview

  • 4.06 واردات دارایی 4.06 Importing Assets

  • 10.03 گرفتن اسکرین شات 10.03 Taking a Screenshot

  • 5.03 ماده چیست؟ 5.03 What is a Material?

  • 7.02 افزودن چراغ ها 7.02 Adding the Lights

  • 2.03 پنل جزئیات 2.03 The Details Panel

  • 2.04 The World Outliner 2.04 The World Outliner

  • 6.16 افزودن حوضچه ها 6.16 Adding Puddles

  • 7.10 استاتیک در مقابل ثابت در مقابل متحرک 7.10 Static vs. Stationary vs. Movable

  • 5.02 ویژگی های بافت 5.02 Texture Properties

  • 11.09 رویدادها، توابع و متغیرها 11.09 Events, Functions & Variables

  • 11.05 نمای کلی کلاس طرح 11.05 Blueprint Class Overview

  • 3.03 نوردهی دوربین 3.03 Camera Exposure

  • 8.05 چگالی نقشه نور 8.05 Lightmap Density

  • 11.01 بلوپرینت چیست؟ 11.01 What are Blueprints?

  • 8.02 سطح جزئیات 8.02 Level of Detail

  • 6.13 آماده سازی شاخ و برگ 6.13 Preparing the Foliage

  • 5.03 ماده چیست؟ 5.03 What is a Material?

  • 5.01 بافت چیست؟ 5.01 What is a Texture?

  • 11.10 گام های اولیه در نمودار بلوپرینت 11.10 First Steps in Blueprint Graph

  • 9.01 واردات دارایی صدا 9.01 Importing Sound Assets

  • 10.02 تنظیم تنظیمات دوربین 10.02 Adjusting the Camera Settings

  • 8.01 بهینه سازی شاخ و برگ 8.01 Foliage Optimization

  • 9.02 ایجاد نشانه های صوتی 9.02 Creating Sound Cues

  • 6.10 افزودن موانع 6.10 Adding the Barricades

  • 4.01 مقدمه ای بر مگااسکن های کویکسل 4.01 Introduction to Quixel Megascans

  • 8.04 حالت های نمایش بهینه سازی 8.04 Optimization Viewmodes

  • 7.10 استاتیک در مقابل ثابت در مقابل متحرک 7.10 Static vs. Stationary vs. Movable

  • 11.11 حرکت توپ 11.11 Ball Movement

  • نمای کلی پل کویکسل 4.02 4.02 Quixel Bridge Overview

  • 5.06 تنظیم اندازه بافت 5.06 Adjusting the Texture Size

  • 7.08 توانمندسازی اشعه خدا 7.08 Enabling God Rays

  • 10.04 کارکرد دوربین در بازی 10.04 Making the Camera Work on Play

  • 6.15 افزودن سنگ 6.15 Adding Rocks

  • 8.06 رفع اشعه ماوراء بنفش بسته بندی 8.06 Fixing the Wrapping UVs

  • 2.02 نوار ابزار 2.02 The Toolbar

  • 7.05 حجم اهمیت جرم نور 7.05 Lightmass Importance Volume

  • 2.05 مرورگر محتوا 2.05 The Content Browser

  • 5.02 ویژگی های بافت 5.02 Texture Properties

  • 6.05 ابزار نقاشی مش 6.05 Mesh Painting Tool

  • 4.04 کیفیت در مقابل عملکرد 4.04 Quality vs. Performance

  • 9.03 افزودن صدا به محیط 9.03 Adding Sound to the Environment

  • 11.03 ایجاد اولین نقشه های ما 11.03 Creating our First Blueprints

  • 9.01 واردات دارایی صدا 9.01 Importing Sound Assets

  • نمای کلی پل کویکسل 4.02 4.02 Quixel Bridge Overview

  • 4.06 واردات دارایی 4.06 Importing Assets

  • 5.04 نمودار مواد 5.04 The Material Graph

  • 11.07 زمینه نگاشت ورودی 11.07 Input Mapping Context

  • 11.06 تنظیم توپ 11.06 Setting up the Ball

  • 7.04 افزودن مه 7.04 Adding the Fog

  • 8.03 اندازه بافت 8.03 Texture Size

  • 2.05 مرورگر محتوا 2.05 The Content Browser

  • 3.03 نوردهی دوربین 3.03 Camera Exposure

  • 11.12 افزودن برخورد به اشیا 11.12 Adding Collision to Objects

  • 11.01 بلوپرینت چیست؟ 11.01 What are Blueprints?

  • 4.01 مقدمه ای بر مگااسکن های کویکسل 4.01 Introduction to Quixel Megascans

  • 9.02 ایجاد نشانه های صوتی 9.02 Creating Sound Cues

  • 3.02 حجم پست فرآیند 3.02 Post Process Volume

  • 3.01 ایجاد یک سطح جدید 3.01 Creating a New Level

  • 1.03 ایجاد پروژه 1.03 Creating the Project

  • 6.17 افزودن برگردان های خونی 6.17 Adding Blood Decals

  • 6.01 واردات مش زمین 6.01 Importing the Ground Mesh

  • 6.14 افزودن شاخ و برگ 6.14 Adding Foliage

  • 11.04 تنظیم حالت بازی پیش فرض 11.04 Setting the Default Game Mode

  • 6.11 اضافه کردن Props 6.11 Adding the Props

  • 6.12 ایجاد چشم انداز 6.12 Creating the Landscape

  • 1.01 مقدمه 1.01 Introduction

  • 4.05 مقدمه ای بر هندسه نانیت 4.05 Introduction to Nanite Geometry

  • 11.10 گام های اولیه در نمودار بلوپرینت 11.10 First Steps in Blueprint Graph

  • 1.01 مقدمه 1.01 Introduction

  • 6.14 افزودن شاخ و برگ 6.14 Adding Foliage

  • 8.02 سطح جزئیات 8.02 Level of Detail

  • 2.01 Viewport & Navigation 2.01 Viewport & Navigation

  • 2.02 نوار ابزار 2.02 The Toolbar

  • 6.04 ترکیب خواص مواد 6.04 Blend Material Properties

  • 6.13 آماده سازی شاخ و برگ 6.13 Preparing the Foliage

  • 6.08 نقاشی روی زمین 6.08 Painting the Ground

  • 6.18 نهایی کردن محیط 6.18 Finalizing the Environment

  • 8.07 محدود کردن استفاده از FPS 8.07 Limiting the FPS Usage

  • 8.01 بهینه سازی شاخ و برگ 8.01 Foliage Optimization

  • 8.05 چگالی نقشه نور 8.05 Lightmap Density

  • 11.02 انواع کلاس بلوپرینت 11.02 Blueprint Class Types

  • 4.04 کیفیت در مقابل عملکرد 4.04 Quality vs. Performance

  • 7.08 توانمندسازی اشعه خدا 7.08 Enabling God Rays

  • 5.06 تنظیم اندازه بافت 5.06 Adjusting the Texture Size

  • 6.09 برگردان خیابان خطوط 6.09 Street Lines Decals

  • 10.03 گرفتن اسکرین شات 10.03 Taking a Screenshot

  • 1.02 دانلود Unreal Engine 5 1.02 Downloading Unreal Engine 5

  • 6.03 ایجاد یک ماده ترکیبی 6.03 Creating a Blend Material

  • 6.07 تنظیم بافت های زمین 6.07 Adjusting the Ground Textures

  • 2.04 The World Outliner 2.04 The World Outliner

  • 6.02 افزودن پیاده روها 6.02 Adding the Sidewalks

  • 2.03 پنل جزئیات 2.03 The Details Panel

  • 7.06 مقدمه ای بر لومن 7.06 Introduction to Lumen

  • 6.15 افزودن سنگ 6.15 Adding Rocks

  • 6.10 افزودن موانع 6.10 Adding the Barricades

  • 9.03 افزودن صدا به محیط 9.03 Adding Sound to the Environment

  • 6.11 اضافه کردن Props 6.11 Adding the Props

  • 8.07 محدود کردن استفاده از FPS 8.07 Limiting the FPS Usage

  • 4.05 مقدمه ای بر هندسه نانیت 4.05 Introduction to Nanite Geometry

  • 7.04 افزودن مه 7.04 Adding the Fog

  • 7.07 تنظیم روشنایی 7.07 Adjusting the Lighting

  • 6.17 افزودن برگردان های خونی 6.17 Adding Blood Decals

  • 6.08 نقاشی روی زمین 6.08 Painting the Ground

  • 11.12 افزودن برخورد به اشیا 11.12 Adding Collision to Objects

  • 6.02 افزودن پیاده روها 6.02 Adding the Sidewalks

  • 6.12 ایجاد چشم انداز 6.12 Creating the Landscape

  • 7.03 افزودن آسمان 7.03 Adding the Sky

  • 5.05 نمونه های مواد 5.05 Material Instances

  • 11.11 حرکت توپ 11.11 Ball Movement

  • 6.09 برگردان خیابان خطوط 6.09 Street Lines Decals

  • 6.05 ابزار نقاشی مش 6.05 Mesh Painting Tool

  • 7.06 مقدمه ای بر لومن 7.06 Introduction to Lumen

  • 8.06 رفع اشعه ماوراء بنفش بسته بندی 8.06 Fixing the Wrapping UVs

  • 7.03 افزودن آسمان 7.03 Adding the Sky

  • 4.03 یافتن دارایی های ما 4.03 Finding Our Assets

  • 10.01 افزودن دوربین 10.01 Adding a Camera

  • 11.08 جریان طرح 11.08 Blueprint Flow

  • 11.13 حالا چی؟ 11.13 What now?

  • 7.05 حجم اهمیت جرم نور 7.05 Lightmass Importance Volume

  • 7.02 افزودن چراغ ها 7.02 Adding the Lights

  • 3.01 ایجاد یک سطح جدید 3.01 Creating a New Level

  • 11.08 جریان طرح 11.08 Blueprint Flow

  • 6.16 افزودن حوضچه ها 6.16 Adding Puddles

  • 11.06 تنظیم توپ 11.06 Setting up the Ball

  • 5.04 نمودار مواد 5.04 The Material Graph

  • 7.01 انواع نور 7.01 Light Types

  • 11.04 تنظیم حالت بازی پیش فرض 11.04 Setting the Default Game Mode

  • 7.07 تنظیم روشنایی 7.07 Adjusting the Lighting

  • 7.09 تنظیم حجم ارسال فرآیند 7.09 Adjusting the Post Process Volume

  • 1.03 ایجاد پروژه 1.03 Creating the Project

  • 10.01 افزودن دوربین 10.01 Adding a Camera

  • 7.01 انواع نور 7.01 Light Types

  • 3.02 حجم پست فرآیند 3.02 Post Process Volume

  • 6.07 تنظیم بافت های زمین 6.07 Adjusting the Ground Textures

  • 8.03 اندازه بافت 8.03 Texture Size

  • 5.01 بافت چیست؟ 5.01 What is a Texture?

  • 11.02 انواع کلاس بلوپرینت 11.02 Blueprint Class Types

  • 1.02 دانلود Unreal Engine 5 1.02 Downloading Unreal Engine 5

  • 10.02 تنظیم تنظیمات دوربین 10.02 Adjusting the Camera Settings

  • 11.09 رویدادها، توابع و متغیرها 11.09 Events, Functions & Variables

  • 11.13 حالا چی؟ 11.13 What now?

  • 6.06 تنظیم کاشی کاری زمین 6.06 Adjusting the Ground Tiling

  • 10.04 کارکرد دوربین در بازی 10.04 Making the Camera Work on Play

  • 6.03 ایجاد یک ماده ترکیبی 6.03 Creating a Blend Material

  • 6.01 واردات مش زمین 6.01 Importing the Ground Mesh

  • 4.03 یافتن دارایی های ما 4.03 Finding Our Assets

درس ها Lessons

نمایش نظرات

آموزش Unreal Engine 5: Complete Beginner Course (2023)
جزییات دوره
6h 20m
78
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
177
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Pixel Helmet
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Pixel Helmet Pixel Helmet

توسعه دهنده و ناشر بازی

Pixel Helmet یک توسعه دهنده و ناشر بازی های ویدیویی است که در دانمارک قرار دارد. ما به تازگی اولین بازی خود را Farmtale بر روی پلتفرم Steam منتشر کرده ایم.

ما تصمیم گرفتیم برای ایجاد دوره‌های باکیفیت و به اشتراک گذاشتن دانش خود با انجمن توسعه بازی، در Skillshare شرکت کنیم. یادگیری ممکن است گاهی خسته کننده باشد و هدف ما ایجاد یک تجربه یادگیری سرگرم کننده است.

ما پیشنهاد می‌کنیم دوره‌هایی را در Modeling، Texturing، Unreal Engine، Blueprints، C++، طراحی بازی، و موارد دیگر ایجاد کنیم. اگر در طول دوره به کمک نیاز دارید، لطفاً از طریق Skillshare به ما اطلاع دهید یا در Discord، Twitter یا LinkedIn با ما در ارتباط باشید.