آموزش کتابخانه مرجع مدلسازی مایا: Edit Mesh

Maya Modeling Reference Library: Edit Mesh

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از درس ها، نگاهی دقیق به هر یک از دستورات موجود در منوی Edit Mesh مایا خواهیم داشت. در این سری از درس ها، نگاهی دقیق به هر یک از دستورات موجود در منوی Edit Mesh Maya خواهیم داشت. هر ویدیو در این دوره یک درس مستقل است که بر یکی از دستورات موجود در منوی Edit Mesh در Maya متمرکز است. این بدان معناست که این درس‌ها را می‌توان به هر ترتیبی که می‌خواهید مشاهده کرد و به شما این امکان را می‌دهد که مستقیماً به محتوایی بروید که بیشتر مربوط به شما است. در طول این درس ها، نگاهی دقیق به هر یک از دستورات Edit Mesh و نحوه استفاده از هر یک از آنها برای سرعت بخشیدن به گردش کار خود خواهیم انداخت.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • چهره ها را با هم نگه دارید Keep Faces Together

کتابخانه مرجع مدلسازی مایا: Edit Mesh Maya Modeling Reference Library: Edit Mesh

  • اکسترود کردن Extrude

  • پل Bridge

  • به ابزار Polygon اضافه شود Append to Polygon Tool

  • ابزار Cut Faces Cut Faces Tool

  • ابزار تقسیم چند ضلعی Split Polygon Tool

  • ابزار حلقه لبه را درج کنید Insert Edge Loop Tool

  • ابزار حلقه افست لبه Offset Edge Loop Tool

  • بخش ها را اضافه کنید Add Divisions

  • Slide Edge Tool Slide Edge Tool

  • تبدیل کامپوننت Transform Component

  • لبه مثلث را برگردانید Flip Triangle Edge

  • لبه را به جلو به عقب بچرخانید Spin Edge Forward Backward

  • Poke Face Poke Face

  • صورت گوه ای Wedge Face

  • صورت تکراری Duplicate Face

  • اتصال کامپوننت ها Connect Components

  • قطعات را جدا کنید Detach Components

  • ادغام Merge

  • سقوط - فروپاشی Collapse

  • ابزار Vertex Merge Merge Vertex Tool

  • ابزار ادغام لبه Merge Edge Tool

  • Edge Vertex را حذف کنید Delete Edge Vertex

  • راس پخ Chamfer Vertex

  • اریب Bevel

  • ابزار Crease Crease Tool

  • حذف انتخاب شده حذف همه Remove Selected Remove All

  • مجموعه های چین Crease Sets

  • چهره های نامرئی را تعیین کنید Assign Invisible Faces

نمایش نظرات

آموزش کتابخانه مرجع مدلسازی مایا: Edit Mesh
جزییات دوره
1h 22m
29
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.