آموزش معرفی Mudbox 2013

Introduction to Mudbox 2013

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره ما نگاهی عمیق به نحوه استفاده از Mudbox، یک برنامه قدرتمند مجسمه سازی و نقاشی خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2013. در این دوره ما نگاهی عمیق به نحوه استفاده از Mudbox، یک برنامه قدرتمند مجسمه سازی و نقاشی خواهیم داشت. ما با بررسی رابط کاربری Mudbox و صحبت در مورد اصول اولیه کار با هندسه در Mudbox شروع می کنیم. ما روش‌هایی را برای وارد کردن هندسه به Mudbox، نحوه تبدیل آن در صحنه، و تقسیم آن در آماده‌سازی برای مجسمه‌سازی پوشش خواهیم داد. ما از آنجا با استفاده از یک رویکرد مبتنی بر پروژه برای پوشش ابزارهای مجسمه سازی و نقاشی ادامه خواهیم داد. ما همچنین شابلون‌هایی با قابلیت کاشی ایجاد می‌کنیم که می‌توانیم از آنها برای اضافه کردن جزئیات حجاری شده استفاده کنیم. ما در مورد تغییر ویژگی های ابزار خود برای به دست آوردن نتایج متفاوت و استفاده از تمبرها و استنسیل ها برای ایجاد ظاهرهای مختلف صحبت خواهیم کرد. ما برخی از ویژگی‌های ارائه هدف را در Mudbox مرور می‌کنیم و به نقاشی بافت‌ها می‌پردازیم. ما عملکرد لایه رنگ Mudbox را پوشش خواهیم داد و در مورد برخی از ویژگی های جدیدتر مانند صفحات کاشی کاری، ابزارهای منحنی و چرخاندن اشیاء صحبت خواهیم کرد. همچنین در مورد ابزار Pose و کار با چندین لایه و کانال رنگ صحبت خواهیم کرد. ما با صحبت در مورد نحوه ادغام Mudbox با برنامه های کاربردی دیگر مانند Maya، 3ds Max و Softimage صحبت می کنیم. این دوره به شما این شانس را می دهد که با گذراندن این فرآیند با رویکرد پروژه محور، نکات و نکات Mudbox را بیاموزید. هنگامی که این درس ها را کامل کردید، می توانید آنچه را که یاد گرفته اید استفاده کنید و آن را در کار خود به کار ببرید. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2013.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

معرفی Mudbox 2013 Introduction to Mudbox 2013

  • نمای کلی رابط کاربری Overview of the Interface

  • پیمایش در نمای سه بعدی Navigating the 3D View

  • استفاده از Mudbox Starting Meshes Using Mudbox Starting Meshes

  • واردات هندسه Importing Geometry

  • تقسیم بندی هندسه Subdividing Geometry

  • حرکت و نمایش اجسام Moving and Displaying Objects

  • نمای کلی مجسمه سازی و نقاشی Sculpting and Painting Overview

  • آغاز مجسمه شخصیت Beginning the Character Sculpt

  • جزئیات سر Detailing the Head

  • جزئیات دست ها Detailing the Hands

  • استفاده از تمبر برای اعمال جزئیات Using Stamps to Apply Detail

  • ایجاد یک نقشه کاشی کاری سفارشی Creating a Custom Tileable Map

  • استفاده از لایه های Sculpt برای تعدیل جزئیات Using Sculpt Layers to Modulate Detail

  • با استفاده از Pose Tools Using the Pose Tools

  • تنظیم مجسمه پوز Adjusting the Posed Sculpt

  • اضافه کردن لوازم جانبی و لباس Adding Accessories and Clothing

  • شکل دادن به لباس Shaping the Clothing

  • مجسمه سازی چین و چروک در لباس Sculpting Wrinkles into the Clothing

  • کار با ابزار Curve Working with the Curve Tools

  • کپی کردن و چرخاندن اشیاء Duplicating and Flipping Objects

  • افزودن و اصلاح مواد Adding and Modifying Materials

  • کار با چراغ ها Working with Lights

  • با استفاده از فیلترهای Viewport Using the Viewport Filters

  • مفاهیم چیدمان UV UV Layout Concepts

  • افزودن لایه رنگ پایه به بدنه Adding a Base Paint Layer to the Body

  • اتمام بافت سر Finishing the Head Texture

  • تکمیل بافت دست Finishing the Hand Texture

  • اصلاح بافت ها Modifying Textures

  • رنگ آمیزی چشم ها با Ptex Painting the Eyes with Ptex

  • نمایش عکس برگردان بر روی لباس Projecting Decals Onto the Clothing

  • نقاشی دیوار و کف Painting the Wall and Floor

  • استخراج نقشه ها در Mudbox Extracting Maps in Mudbox

نمایش نظرات

آموزش معرفی Mudbox 2013
جزییات دوره
4h 45m
33
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.