آموزش مفاهیم مدل سازی محیط در مایا

Environment Modeling Concepts in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: هنگام ساخت مدل های رایانه ای تولید شده برای بازی ، فیلم یا پخش ، محیط های باورپذیر ، لوازم و مجموعه ها یک م vitalلفه حیاتی هستند. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2013. هنگام ساخت مدل های تولید شده توسط رایانه برای بازی ها ، فیلم ها یا پخش ها ، محیط های باورپذیر ، وسایل و مجموعه ها یک م vitalلفه حیاتی هستند. محیط زمینه را برای نمایش داستان فراهم می کند و می تواند متشکل از صدها دارایی باشد که در چندین مجموعه تنظیم شده اند. لوازم جانبی و مدل های محیطی از نظر توپولوژی بسیار بخشنده هستند زیرا به ندرت نیاز به تغییر شکل دارند. آنها چالش های خاص خود را ارائه می دهند. در این دوره ، ما در مورد برخی از چالشهای خاص مدل سازان محیط زیست با شروع کار با آنها صحبت خواهیم کرد. ما در مورد روش های مختلف مدل سازی و اینکه چگونه رویکرد ما برای هموار سازی مدل ها بر گردش کار مورد استفاده ما تأثیر می گذارد صحبت خواهیم کرد. ما همچنین در مورد تمیز کردن دارایی های خود و ایجاد یک سلسله مراتب سازمان یافته در صحنه هایمان صحبت خواهیم کرد. ما همچنین برخی از نکات مدل سازی مانند استفاده از تغییر شکل دهنده ها یا تجزیه اشیا repeated مکرر را به بخش های قابل کنترل ارائه خواهیم داد. در پایان ، شما شروع به ایجاد و لباس پوشیدن مدل ها و مجموعه های محیط خود خواهید کرد. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2013.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مفاهیم مدل سازی محیط در مایا Environment Modeling Concepts in Maya

  • ساخت هندسه اولیه Initial Geometry Construction

  • پایان مرحله Finishing the Stage

  • جعبه مدل سازی هازر بدون صاف کردن Box Modeling the Hazer Without Smoothing

  • جعبه مدل سازی بلندگو با صاف کردن Box Modeling the Speaker with Smoothing

  • سازمان صحنه و سلسله مراتب Scene Organization and Hierarchy

  • ساخت بدنه گیتار با منحنی Building the Guitar Body with Curves

  • استفاده از تغییر شکل دهنده ها برای مدل سازی گردن گیتار Using Deformers to Model the Guitar Neck

  • مدل سازی با استفاده از اشکال تکرار شده Modeling Using Repeated Shapes

  • ترکیب هندسه برای ساخت پایه صفحه کلید Combining Geometry to Build the Keyboard Stand

  • افزودن Sharp Insets به سطوح منحنی Adding Sharp Insets to Curved Surfaces

  • ساخت طبل با نوربس Building a Drum with Nurbs

  • استفاده مجدد از هندسه موجود برای ایجاد میله های کششی Reusing Existing Geometry to Create Tension Rods

  • ایجاد کابل و سیم Creating Cables and Wires

  • قرار دادن و تکثیر دارایی Asset Placement and Duplication

  • استفاده از Transform Component برای افزودن تصادفی سازی Using Transform Component to Add Randomization

  • تنظیم مفاهیم پانسمان Set Dressing Concepts

نمایش نظرات

آموزش مفاهیم مدل سازی محیط در مایا
جزییات دوره
2h 52m
17
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
20
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.