آموزش راهنمای مبتدیان برای ZBrush

Beginner's Guide to ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش ZBrush با اصول کار در ZBrush آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4 و بالاتر. در این دوره، نگاهی مقدماتی به ZBrush خواهید داشت تا بتوانید اصطلاحات و تعاریف ضروری را یاد بگیرید و پایه ای محکم بسازید. ما با پوشش دادن اصول رابط ZBrush و نحوه کار با مدل‌ها در برنامه شروع می‌کنیم. سپس نگاهی به نحوه تقسیم بندی مدل ها خواهیم داشت و چگونه می توانید جزئیات مورد نظر خود را مجسمه سازی و نقاشی کنید. همچنین با اضافه کردن مواد، هندسه ژست و ایجاد مدل با استفاده از ZSpheres آشنا خواهید شد. و برای جمع بندی، به نحوه استفاده از پلاگین ها برای گسترش عملکرد ZBrush خواهیم پرداخت. این سری از ویدیوهای گام به گام با در نظر گرفتن هنرمندانی که به ZBrush تازه کار هستند، توسعه داده شده است، بنابراین ما با سرعتی ثابت و قابل پیگیری آسان حرکت خواهیم کرد و مطمئن شویم که اصطلاحات و تکنیک های اساسی را درک می کنید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

راهنمای مبتدیان برای ZBrush Beginner's Guide to ZBrush

  • مبانی رابط ZBrush Basics of the ZBrush Interface

  • کار با انواع فایل های مختلف Working with Different File Types

  • تقسیم بندی هندسه Subdividing Geometry

  • مجسمه سازی در ZBrush Sculpting in ZBrush

  • کار با مواد Working with Materials

  • مبانی Polypainting در ZBrush Basics of Polypainting in ZBrush

  • استفاده از Transpose برای اصلاح هندسه Using Transpose to Modify Geometry

  • ایجاد هندسه پایه با ZSpheres Creating Base Geometry with ZSpheres

  • گسترش ZBrush با افزونه ها Extending ZBrush with Plug-ins

نمایش نظرات

آموزش راهنمای مبتدیان برای ZBrush
جزییات دوره
1h 10m
10
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
11
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.