آموزش ویژگی های مدل سازی جدید در CINEMA 4D R15

New Modeling Features in CINEMA 4D R15

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: CINEMA 4D یک برنامه کلی سه بعدی واقعاً خوب است و عملکرد مدل سازی و مجسمه سازی از به روز رسانی های CINEMA 4D R15 بهره مند شده است.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ویژگی های مدل سازی جدید در CINEMA 4D R15 New Modeling Features in CINEMA 4D R15

  • با استفاده از ابزار Bevel Using the Bevel Tool

  • لبه های کشویی Sliding Edges

  • پیشرفت های مدل سازی و مجسمه سازی Modeling and Sculpting Enhancements

  • استفاده از سیل تعاملی Using Interactive Flood

  • گزینه های تقارن مجسمه سازی Sculpting Symmetry Options

  • استفاده از Project Mesh Using Project Mesh

نمایش نظرات

آموزش ویژگی های مدل سازی جدید در CINEMA 4D R15
جزییات دوره
0h 45m
7
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.