آموزش Creating Digital Humans 4: Shading and Rendering

Creating Digital Humans 4: Shading and Rendering

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با استفاده از تکنیک‌های نوآورانه برای خلق انسان‌های واقع‌گرا از مرجع، گردش کار تولید تا سایه‌زنی و رندرینگ را بیاموزید. شامل 3 ساعت آموزش مبتنی بر پروژه برای هنرمندانی است که فرآیندهای فنی و هنری ایجاد دیجیتال را یاد می‌گیرند... با استفاده از تکنیک‌های نوآورانه برای خلق انسان‌های واقع‌گرا از مرجع، یک گردش کار تولید تا سایه‌زنی و رندرینگ را بیاموزید. سلب مسئولیت: برخی از مراجع عکاسی حاوی برهنگی هستند و برای مخاطبان بالغ در نظر گرفته شده است. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

Creating Digital Humans 4: Shading and Rendering Creating Digital Humans 4: Shading and Rendering

  • مروری بر موضوعات و تکنیک ها. توضیح پراکندگی زیر سطحی Overview of Topics and Techniques; Sub Surface Scattering Explanation

  • راه اندازی روشنایی Lighting Setup

  • راه اندازی اولیه Skin Shader Initial Skin Shader Setup

  • تنظیم پراکندگی اپیدرم Setting Epidermal Scatter

  • تنظیم Sub Dermal Scatter Setting Sub Dermal Scatter

  • تنظیم Back Scatter Setting Back Scatter

  • ایجاد نقشه های اپیدرمی Generating Epidermal Maps

  • ایجاد نقشه های زیر پوستی Generating Sub Dermal Maps

  • ایجاد نقشه های رنگی خاص Generating Specular Color Maps

  • تولید نقشه های Specular Maps Generating Specular Maps

  • ایجاد Bump Maps Generating Bump Maps

  • ایجاد یک شبکه بافت لایه ای Creating a Layered Texture Network

  • استفاده از نقشه های زیر پوستی Applying the Sub Dermal Maps

  • استفاده از نقشه های اپیدرمی Applying the Epidermal Maps

  • استفاده از نقشه های پراکنده (رنگی). Applying the Diffuse (Color) Maps

  • استفاده از نقشه های رنگی Specular و Specular Applying the Specular and Specular Color Maps

  • استفاده از Bump Maps Applying the Bump Maps

  • راه اندازی سایه چشم Setting up the Eye Shaders

  • راه اندازی سایه بان های مو Setting up the Hair Shaders

  • استفاده از گره "ادامه" برای رفع مشکلات شفافیت روی مو Using the 'continue' Node to Fix Transparency Issues on the Hair

  • راه اندازی Shaders ناخن پا/ناخن انگشت Setting up the Toenail/fingernail Shaders

  • اضافه کردن توده های مو با اثر رنگ Adding Paint Effect Hair Clumps

  • اضافه کردن Wisps of Hair Adding Wisps of Hair

  • افزودن یک لایه آرایشی Adding a Makeup Layer

  • تنظیمات نهایی/تعمیر و نگهداری صحنه Final Adjustments/scene Maintenance

  • نتیجه Conclusion

نمایش نظرات

آموزش Creating Digital Humans 4: Shading and Rendering
جزییات دوره
2h 50m
27
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.