آموزش تکنیک های Retopology در CINEMA 4D

Retopology Techniques in CINEMA 4D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش CINEMA 4D ، ما اطلاعات لازم را در مورد Polygon Pen یاد خواهیم گرفت و در حین انجام مراحل ایجاد یک شبکه بهینه شده برای موجودی مجسمه ، آن را در عمل مشاهده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R16. در این آموزش CINEMA 4D ، ما اطلاعاتی را در مورد Polygon Pen یاد می گیریم و هنگامی که مراحل ایجاد یک شبکه بهینه تر برای یک موجود مجسمه را طی می کنیم ، آن را در عمل مشاهده خواهیم کرد. توپولوژی یا جریان لبه مش چند ضلعی ما هنگام ایجاد پروژه های سه بعدی مهم است. توپولوژی خوب می تواند به معنای کمتر چند ضلعی کلی باشد تا جزئیات مورد نظر ما را منعکس کند. جریان خوب لبه نیز هنگام ایجاد مش های نهایی که به انیمیشن نیاز دارند مهم است. Polygon Pen در CINEMA 4D ابزاری عالی و همه جانبه برای ایجاد و اصلاح سریع توپولوژی مش است. وقتی با snapping ترکیب شود ، می توانیم چند ضلعی جدید مستقیماً در بالای مشهای با وضوح بالا ایجاد کنیم. این مش ها می توانند مجسمه هایی باشند که شما در CINEMA 4D انجام داده اید یا کارهایی که از برنامه های دیگر مانند ZBrush انجام می دهید. با پایان این آموزش CINEMA 4D ، شما درک بیشتری از مفاهیم کلی توپولوژی و همچنین مهارت های عالی برای بهینه سازی مش موجودات مجسمه سازی خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R16.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

تکنیک های Retopology در CINEMA 4D Retopology Techniques in CINEMA 4D

  • با استفاده از ابزار Polygon Pen Using the Polygon Pen Tool

  • تنظیم دارایی Setting up the Asset

  • مسدود کردن در مناطق بزرگ Blocking in Large Areas

  • ایجاد چهار نوار Creating Quad Strips

  • کوچک کردن هندسه بسته بندی Shrink Wrapping Geometry

  • کار در مناطق کوچکتر Working on Smaller Areas

  • ایجاد توپولوژی صورت Creating Facial Topology

  • صورت را تمام کنید Finishing the Face

  • اتصال پوسته های بدنه Connecting the Body Shells

  • اصلاح و اصلاح هندسه Fixing and Modifying Geometry

  • ادغام هندسه متقارن Merging the Symmetrical Geometry

نمایش نظرات

آموزش تکنیک های Retopology در CINEMA 4D
جزییات دوره
1h 23m
12
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.