آموزش ساخت وسایل نقلیه سبک در مایا

Building Stylized Vehicles in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره از انواع تکنیک های مدل سازی برای ساخت گاری گلف کارتونی استفاده می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2008 و بالاتر. در این دوره از انواع تکنیک های مدل سازی برای ساخت گاری گلف کارتونی استفاده خواهیم کرد. هنگام ساخت وسایل نقلیه سبک، مهم است که مدل‌هایی ایجاد کنید که دارای سبک بصری ثابتی باشند، نه تنها در درون خود، بلکه با شخصیت‌ها و سایر وسایلی که به آن محیط تعلق دارند. برای مدل‌های کارتونی یا استایلیزه شده، طراحی بسیار مهم می‌شود و تعدادی ابزار وجود دارد که می‌توانیم در مایا از آنها استفاده کنیم که به ما امکان می‌دهد به آن نوع ظاهری دست پیدا کنیم. با استفاده از یک چرخ دستی گلف به عنوان مثال، ما برخی از روش‌های اولیه مدل‌سازی جعبه چند ضلعی را پوشش می‌دهیم و به نحوه اضافه کردن وضوح به لبه‌های صاف نگاه می‌کنیم. برای ایجاد یک سبد مشبک، هندسه را کپی می کنیم و از قطعات NURBS برای ساختن سایبان استفاده می کنیم. پس از تکمیل، می‌توانید از ابزارهای مدل‌سازی در مایا برای شروع ساخت وسایل نقلیه سبک خود برای زندگی در جهان‌های سه بعدی که ایجاد می‌کنید، استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2008 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ساخت وسایل نقلیه سبک در مایا Building Stylized Vehicles in Maya

  • شکل دادن به پایه سبد خرید Shaping the Base of the Cart

  • اضافه کردن جزئیات و وضوح Adding Detail and Sharpness

  • ساخت صندلی ها Building the Seats

  • اضافه کردن سایبان چرخ دستی گلف Adding the Golf Cart Canopy

  • ساخت سبد مش Building the Mesh Basket

  • افزودن داشبورد و فرمان Adding the Dashboard and Steering Wheel

  • ساختن چرخ ها Building the Wheels

  • اضافه کردن چراغ های جلو Adding the Headlights

  • ساخت بلندگو Building the Loudspeaker

نمایش نظرات

آموزش ساخت وسایل نقلیه سبک در مایا
جزییات دوره
1h 8m
10
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.