آموزش نکات و ترفندهای مجسمه سازی در ZBrush

Sculpting Tips and Tricks in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره، نکات و ترفندهای مختلف مجسمه سازی را یاد می گیریم که می تواند به بهبود گردش کار مجسمه سازی شما در ZBrush کمک کند. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush. در این دوره آموزشی، نکات و ترفندهای مجسمه سازی را یاد می گیریم. هر ویدیو در این دوره یک درس مستقل با محوریت نکات و ترفندهایی است که می تواند به بهبود گردش کار مجسمه سازی شما در ZBrush کمک کند. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه ای بر نکات و ترفندهای مجسمه سازی در ZBrush Introduction to Sculpting Tips and Tricks in ZBrush

نکات و ترفندهای مجسمه سازی در ZBrush Sculpting Tips and Tricks in ZBrush

  • مقدمه ای بر دینامش Introduction to Dynamesh

  • با استفاده از حالت منحنی Using Curve Mode

  • کار با Noisemaker Working with Noisemaker

  • تغییرات در ابزار Transpose Changes to the Transpose Tool

  • استفاده از Subtool Master در ZBrush (قسمت 1) Using Subtool Master in ZBrush (Part 1)

  • استفاده از Subtool Master در ZBrush (قسمت 2) Using Subtool Master in ZBrush (Part 2)

  • ZBrush Smart Resymmetry ZBrush Smart Resymmetry

  • ویژگی میانگین گیری ماوس در ZBrush Mouse Averaging Feature in ZBrush

  • استفاده از Mesh Extraction برای ایجاد هندسه جدید در ZBrush Using Mesh Extraction to Create New Geometry in ZBrush

  • نکته برتر: مجسمه سازی قطعات نازک هندسه در ZBrush Top Tip: Sculpting Thin Pieces of Geometry in ZBrush

نمایش نظرات

آموزش نکات و ترفندهای مجسمه سازی در ZBrush
جزییات دوره
1h 10m
11
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.