آموزش کاوش در گردش کار مدلسازی در مایا

Exploring Modeling Workflows in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از درس‌ها، ما در مورد برخی از مفاهیم اولیه گردش کار صحبت می‌کنیم که در شروع مدل‌سازی سه بعدی به شما کمک می‌کنند. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر. در این سری از درس ها، ما در مورد برخی از مفاهیم اولیه گردش کار صحبت خواهیم کرد که به شما در شروع مدل سازی سه بعدی کمک می کند. هنگام شروع ساخت مدل های سه بعدی، یادگیری ابزارها یک چیز است. این دیگری است که یاد بگیریم مثل یک مدل‌ساز فکر کنیم. در این دوره ما برخی از مهم ترین موضوعاتی را که باید هنگام کار به عنوان مدل ساز از آنها آگاه باشید را پوشش خواهیم داد. ما در مورد اصول اولیه تقسیم یک مدل به اشکال و کار با انواع هندسه صحبت خواهیم کرد. ما یاد می گیریم که با جستجوی اشکال یا اشیاء متقارن مکرر، سرعت گردش کار خود را افزایش دهیم. همچنین در مورد کار با تصاویر مرجع و نحوه استفاده از مدل خود صحبت خواهیم کرد. موضوع مهم دیگری که ما به آن خواهیم پرداخت، کار خوب در یک خط لوله است. علاوه بر این درس‌های سبک سخنرانی، از چند مثال عملی نیز برای نشان دادن این واقعیت استفاده خواهیم کرد که تقریباً همیشه چندین روش مدل‌سازی برای به دست آوردن یک نتیجه وجود دارد. پس از انجام این کار، می‌توانید با دید انتقادی‌تری به پروژه‌های مدل‌سازی خود نگاه کنید و بتوانید مسائل مدل‌سازی خود را راحت‌تر حل کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

کاوش در گردش کار مدلسازی در مایا Exploring Modeling Workflows in Maya

  • شروع کار با مدلینگ Getting Started with Modeling

  • ساخت کتاب با مدل سازی جعبه Building a Book with Box Modeling

  • ساخت کتاب با استفاده از Lofting Building a Book Using Lofting

  • ساخت کتاب با استفاده از اکستروژن NURBS Building a Book Using a NURBS Extrusion

  • کار با مرجع Working with Reference

  • مدل سازی چند ضلعی هندسه چشم توسط چند ضلعی Modeling Eye Geometry Polygon by Polygon

  • مدل سازی هندسه چشم با استفاده از منحنی های NURBS Modeling Eye Geometry Using NURBS Curves

  • مدل سازی هندسه چشم با اکسترود کردن چند ضلعی ها Modeling Eye Geometry by Extruding Polygons

  • فکر کردن در مورد استفاده از مدل Thinking About Model Usage

  • ساخت چند ضلعی گوش توسط چند ضلعی Building an Ear Polygon by Polygon

  • ساخت گوش با استفاده از منحنی ها Building an Ear Using Curves

  • ساخت گوش از هندسه اولیه Building an Ear from Primitive Geometry

  • کار در خط لوله Working in a Pipeline

  • مدل سازی چرخ ماشین با چند ضلعی Modeling a Car Wheel with Polygons

  • مدل سازی چرخ ماشین با NURBS Modeling a Car Wheel with NURBS

نمایش نظرات

آموزش کاوش در گردش کار مدلسازی در مایا
جزییات دوره
2h 41m
16
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.