آموزش ساخت وسایل نقلیه کارتونی در مایا

Creating Cartoon Vehicles in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: یک گردش کار تولید برای ایجاد وسایل نقلیه کارتونی سبک، توسعه ظاهر، و بسیاری از تکنیک های صرفه جویی در زمان برای مدل سازی، چیدمان UV، بافت، نورپردازی و جهت هنری را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8 و بالاتر (2008 مورد نیاز برای...یادگیری گردش کار تولید برای ایجاد وسایل نقلیه کارتونی سبک، توسعه ظاهر، و تعداد زیادی از تکنیک های صرفه جویی در زمان برای مدل سازی، چیدمان UV، بافت، نورپردازی، و جهت هنری. بیش از 6 ساعت آموزش مبتنی بر پروژه برای هنرمندانی که فرآیندهای هنری ساخت وسایل نقلیه تون را همانطور که در فیلم های انیمیشن دیده می شود یاد می گیرند. نکات برجسته محبوب عبارتند از: تطبیق با شخصیت ها؛ ترکیب سایه زن رنگ خودرو با بافت؛ بافت با اشعه ماوراء بنفش و طرح ریزی؛ ایجاد جذابیت؛ اغراق شده تناسبات؛ افزودن جزئیات از نظر استراتژیک؛ افزودن جزئیات بافتی به صورت رویه‌ای؛ ایجاد توپولوژی مفید؛ مدل‌سازی برای انیمیشن؛ پیش‌نمایش مش صاف؛ ساده‌سازی شکل‌ها؛ کار از مرجع محدود؛ عیب‌یابی جریان لبه؛ کار با چند قطعه؛ کار با چندین نوع هندسه؛ ShaderV؛ و Material Assembly؛ HDRI Lighting Setup. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8 و بالاتر (2008 برای فایل های پروژه مورد نیاز است).

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ساخت وسایل نقلیه کارتونی در مایا Creating Cartoon Vehicles in Maya

  • اثر هنری مرجع/مسدود کردن در بدن Reference Artwork / Blocking in the Body

  • افزودن گلگیرها و تخته های دویدن Adding the Fenders and Running Boards

  • شکل دادن به خط کمربند Shaping the Beltline

  • شکل دادن به قسمت جلویی Shaping the Front End

  • شکل دادن به Back End Shaping the Back End

  • ایجاد چاه چرخ Creating the Wheel Wells

  • جدا کردن هود Detaching the Hood

  • جزئیات هود Detailing the Hood

  • بریدن درب Cutting out the Door

  • اتمام در/بریدن پنجره Finishing the Door / Cutting out the Window

  • اضافه کردن لوازم جانبی درب Adding Door Accessories

  • اضافه کردن شیشه جلو Adding the Windshield

  • پر کردن تریم داخلی و خارجی Filling out the Interior and Exterior Trim

  • بریدن درهای پشتی Cutting out the Back Doors

  • اتمام درب پشتی Finishing the Back Door

  • جزئیات درهای پشتی - اضافه کردن لولاها و میله ها Detailing the Back Doors - Adding Hinges and Bars

  • افزودن قفل به درب پشتی Adding a Lock to the Back Door

  • ایجاد سوراخ برای چراغ های جلو و کوره Creating Holes for the Headlights and Grill

  • ساخت قطعات گریل و ضربه گیر Building the Grill Pieces and Bumpers

  • ساختن چرخ ها Building the Wheels

  • ساخت چراغ جلو Building the Headlight

  • ایجاد چراغ های کوچک Creating the Small Lights

  • ساخت آژیر Building the Siren

  • مدل سازی آنتن Modeling the Antenna

  • ایجاد چراغ پلیسی در حال چرخش Creating the Spinning Police Light

  • افزودن دیوار امنیتی داخلی Adding an Inner Security Wall

  • مدل سازی صندلی Modeling the Seat

  • افزودن داشبورد و فرمان Adding a Dashboard and Steering Wheel

  • ساخت سلول نگهدارنده و اضافه کردن پلاک Building a Holding Cell and Adding the License Plate

  • بررسی تناسب کاراکتر و توضیح صاف کردن Checking Character Fit and Smoothing Explanation

  • آماده سازی بدن برای بافت - چیدمان UV Preparing the Body for Texture - UV Layout

  • ایجاد یک بافت برای بدنه اصلی Creating a Texture for the Main Body

  • راه اندازی نورپردازی Setting up the Lighting

  • ایجاد یک سایه زن رنگ خودرو و افزودن بافت ما Creating a Car Paint Shader and Adding Our Texture

  • اعمال بافت بر روی درب با یک برآمدگی Applying Texture to the Door with a Projection

  • اضافه کردن شیدرهای فلزی Adding Metal Shaders

  • ایجاد یک بافت چراغ جلو Creating a Headlight Texture

  • راه اندازی سایه بان ها برای چراغ های جلو Setting up Shaders for Headlights

  • ایجاد بافت پلاک خودرو Creating the License Plate Texture

  • افزودن نکات تکمیلی - تشک های تخته دویدن و لوله اگزوز Adding Finishing Touches - Running Board Mats and Exhaust Pipe

  • نتیجه Conclusion

نمایش نظرات

آموزش ساخت وسایل نقلیه کارتونی در مایا
جزییات دوره
6h 32m
42
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.