آموزش گردش‌های کاری مدل‌سازی چندضلعی و فرعی در مایا

Polygon and Sub-D Modeling Workflows in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در حین کار در یک پروژه خلاقانه و عملی، ابزارهای مدل سازی قوی چند ضلعی و زیر d موجود در مایا را بیاموزید. چندین تکنیک مدل‌سازی و یک گردش کار سازگار با مدل‌سازی را در مایا بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5 و بالاتر (Maya... ابزارهای مدل سازی قوی چند ضلعی و زیر-D موجود در مایا را در حین کار با یک پروژه خلاقانه و عملی بیاموزید. چندین تکنیک مدل سازی و یک گردش کار قابل انطباق با مدل سازی در مایا را بیاموزید. شامل تقریباً پنج ساعت‌ها آموزش مبتنی بر پروژه. نکات برجسته محبوب عبارتند از: استفاده از ابزار Split Polygon، استفاده از ابزار Bridge، استفاده از حلقه درج لبه، انتخاب حلقه‌های لبه، مدل‌سازی چین و چروک‌ها در پوست، ایجاد توپولوژی برای حفره‌های چشم، مسیریابی مجدد جریان لبه، اکسترود کردن. اکسترود کردن در امتداد منحنی‌ها؛ استفاده از منحنی‌های نمایه؛ هندسه بلند کردن؛ چندضلعی‌ها در مقابل سطوح زیربخش؛ کار با سلسله‌مراتب زیر D؛ چین‌کردن روی سطوح Sub-D؛ استفاده از پیش‌نمایش صاف؛ اصلاح نواحی جدا شده از مشها؛ تکرار منحنی‌های سطح؛ منحنی‌های سطحی؛ قرار دادن دندانه‌ها. ترکیب مش های متعدد؛ ادغام رئوس برای اتصال مش ها؛ آینه سازی هندسه در سراسر یک محور؛ پر کردن حفره ها در هندسه؛ افزودن تصاویر مرجع به Viewport ها؛ شکل دادن به هندسه؛ کپی کردن چهره es to Re-purpose Geometry; اضافه کردن ماهیچه نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5 و بالاتر (Maya 2008 برای فایل های پروژه مورد نیاز است).

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه ای بر چند ضلعی و سطوح فرعی Introduction to Polygon and Subdivision Surfaces

گردش‌های کاری مدل‌سازی چندضلعی و فرعی در مایا Polygon and Sub-D Modeling Workflows in Maya

  • راه اندازی تصاویر صفحه Setting up Image Planes

  • ترسیم منحنی های نمایه برای بدن Drawing Profile Curves for the Body

  • ساختن پای پشتی Building the Back Leg

  • شکل دادن به بدن و پا Shaping the Body and Leg

  • بیرون آوردن انگشتان پا Extruding out the Toes

  • ساخت بازو Building the Arm

  • شکل دادن به بازو Shaping the Arm

  • اضافه کردن دست Adding the Hand

  • مدل سازی چین و چروک در پوست Modeling Wrinkles in the Skin

  • افزودن جزئیات بدنه Adding Body Detail

  • پالایش مفاصل Refining the Joints

  • اضافه کردن ماهیچه های پایه Adding Basic Musculature

  • افزودن جزئیات به پا و دست Adding Detail to the Feet and Hands

  • شروع سر Starting the Head

  • ادامه ساختن چارچوب سر Continuing to Build the Head Framework

  • ایجاد حفره چشم Creating the Eye Socket

  • شکل دادن به حفره چشم Shaping the Eye Socket

  • تکمیل هندسه سر Completing the Head Geometry

  • اضافه کردن سوراخ های بینی Adding the Nostrils

  • افزودن برآمدگی ابرو Adding the Brow Ridge

  • آینه سازی هندسه Mirroring Geometry

  • شکل دادن به سر Shaping the Head

  • کار بر روی دهان Working on the Mouth

  • ایجاد لثه Creating the Gums

  • اضافه کردن دندان در امتداد یک منحنی Adding Teeth Along a Curve

  • اضافه کردن جزئیات صورت Adding Facial Details

  • مدل سازی فضای داخلی دهان Modeling the Interior of the Mouth

  • اضافه کردن هد ریج اضافی Adding Additional Head Ridge

  • ساختن زبان Building the Tongue

  • افزودن جزئیات با استفاده از سلسله مراتب زیربخش Adding Detail Using Subdivision Hierarchy

  • افزودن جزئیات نهایی به دایناسور Adding Final Details to the Dinosaur

  • انتقال هندسه از مایا به ZBrush Transferring Geometry from Maya to ZBrush

  • شروع به مجسمه سازی سر در ZBrush Beginning to Sculpt the Head in ZBrush

  • افزودن بافت پوست در ZBrush Adding Skin Texture in ZBrush

  • ایجاد جزئیات بیشتر روی پوست در ZBrush Creating More Detail on the Skin in ZBrush

  • اتمام Sculpt در ZBrush Finishing the Sculpt in ZBrush

نمایش نظرات

آموزش گردش‌های کاری مدل‌سازی چندضلعی و فرعی در مایا
جزییات دوره
5h 43m
37
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.