آموزش مقدمه ای بر مدل سازی در MODO 302

Introduction to Modeling in MODO 302

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: یک گردش کار صرفه جویی در زمان برای مدل سازی خودرو و بسیاری از ابزارها و تکنیک های مدل سازی که می توانند برای فیلم، بازی و طراحی استفاده شوند را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: modo 302 و بالاتر. یک گردش کار صرفه جویی در زمان برای مدل سازی خودرو و بسیاری از ابزارها و تکنیک های مدل سازی که می توانند برای فیلم، بازی و طراحی استفاده شوند را بیاموزید. شامل 5.5 ساعت آموزش پروژه محور. ایده آل برای هنرمندان جدید و با تجربه با استفاده از حالت. نکات برجسته محبوب عبارتند از: بررسی اجمالی ابزارهای مدلسازی. کار با موارد مش. کپی/چسب کردن هندسه. روش های انتخاب؛ چند ضلعی ها و لبه های مورب. افزودن حلقه های لبه؛ تصاویر پس زمینه برای مرجع. ایجاد هندسه با منحنی ها. پیوستن به هندسه; استفاده مجدد از هندسه؛ مدلسازی با دفورمرها; شکل دادن به اشیاء با حرکت عنصر. ترکیب سقوط و تبدیل. کار با تقارن؛ هندسه آینه ای; اکسترود هندسه در امتداد منحنی ها. ابزار فلکس. مدل سازی با اصول اولیه؛ اکسترود چند ضلعی; اضافه کردن هندسه با Edge Extend. ایجاد پانل های نصب شده؛ شبیه سازی هندسه در امتداد منحنی ها. اضافه کردن لبه ها با برش لبه. قرار دادن هندسه با رنگ مش. افزودن مواد؛ رندر با HDRI. نرم افزار مورد نیاز: modo 302 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • چند ضلعی و مفاهیم سطح فرعی Polygon and Subdivision Surface Concepts

مقدمه ای بر مدل سازی در حالت مد Introduction to Modeling in modo

  • کار با موارد مش Working with Mesh Items

  • افزودن تصاویر پس زمینه برای مرجع Adding Backdrop Images for Reference

  • مسدود شدن در بدنه خودرو Blocking in the Body of the Car

  • شروع به شکل دادن به ماشین Beginning to Shape the Car

  • اضافه کردن چاه چرخ Adding the Wheel Wells

  • تراز کردن جزئیات پانل Aligning the Panel Details

  • شکل دادن به ناحیه چراغ جلو Shaping the Headlight Area

  • جدا کردن پانل های بدنه Detaching Body Panels

  • افزودن ضخامت به پانل های بدن Adding Thickness to the Body Panels

  • افزودن اینست ها به پانل های بدنه Adding Insets to the Body Panels

  • ایجاد گریل و گلگیر جلو Creating the Grill and Front Fender

  • استفاده از منحنی ها و وصله ها برای ایجاد گریل Using Curves and Patches to Create the Grill

  • ساخت سقف و شیشه جلو اتومبیل Creating the Roof and Windshield of the Car

  • افزودن جزئیات Trunk Adding the Trunk Detail

  • افزودن تریم به چاه چرخ Adding Trim to the Wheel Wells

  • چسباندن یک قطعه گلگیر جدید به تریم Attaching a New Fender Piece to the Trim

  • ایجاد جزئیات گلگیر پشتی Creating the Back Fender Detail

  • اتصال تریم به گلگیر پشتی Attaching the Trim to the Back Fender

  • اضافه کردن پشتیبان پنجره سیاه Adding Black Window Backing

  • ساخت تابلوهای در حال اجرا Building the Running Boards

  • مدل سازی درپوش گاز Modeling the Gas Cap

  • ساخت آینه و دستگیره در Building the Mirror and Door Handle

  • شبیه سازی قطعات هواکش Cloning Vent Pieces

  • اضافه کردن چراغ های جلو و عقب Adding Headlights and Taillights

  • ساخت تایر Building the Tire

  • مدل سازی رینگ Modeling the Rim

  • شکل دادن به اسپک ها Shaping the Spokes

  • اتمام چرخ ها Finishing the Wheels

  • ایجاد پلاک Creating the License Plate

  • مدل سازی آنتن Modeling the Antenna

  • اضافه کردن لوگو با رنگ مش Adding a Logo with Mesh Paint

  • افزودن جزئیات جانبی Adding Side Details

  • تخصیص مواد Assigning Materials

  • ایجاد یک رندر نهایی Creating a Final Render

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر مدل سازی در MODO 302
جزییات دوره
5h 31m
35
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.