آموزش راهنمای مبتدیان برای مدل سازی در 3ds Max

Beginner's Guide to Modeling in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش 3ds max با اصول اولیه مدل های 3d در 3ds Max آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011 و بالاتر. در این آموزش 3ds max، با اصول اولیه مدل های 3d در 3ds Max آشنا می شویم. این آموزش نگاهی مقدماتی به مدل سازی است که به شما امکان می دهد اصطلاحات و تعاریف اساسی را یاد بگیرید و پایه ای محکم در گرافیک کامپیوتری بسازید. ما با پوشش دادن اصول اولیه مدل های سه بعدی شروع می کنیم. سپس نگاهی به انواع روش‌های کار با مدل‌ها در 3ds Max خواهیم داشت. پس از آن، با برخی از ابزارهای 3ds Max که می توان از آنها برای ساخت مدل استفاده کرد، آشنا خواهید شد. و برای جمع بندی، به این خواهیم پرداخت که چگونه هندسه را می توان در مدل های پیچیده تر مونتاژ کرد. این سری از ویدیوهای گام به گام با در نظر گرفتن هنرمندانی که با 3ds Max تازه کار هستند توسعه داده شده است، بنابراین ما با سرعتی ثابت و قابل پیگیری آسان حرکت خواهیم کرد و مطمئن شویم که اصطلاحات و تکنیک های اساسی را درک می کنید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

راهنمای مبتدیان برای مدل سازی در 3ds Max Beginner's Guide to Modeling in 3ds Max

  • مدل سه بعدی چیست؟ What Is a 3D Model?

  • کار با مدل ها Working with Models

  • نمایش مدل ها Displaying Models

  • تبدیل مدل ها Transforming Models

  • کار با اشیاء فرعی Working with Sub-objects

  • مدل سازی با چند ضلعی Modeling with Polygons

  • مدلسازی با Nurbs Modeling with Nurbs

  • ابزارهای فرعی و صاف کردن Subdivision and Smoothing Tools

  • مونتاژ هندسه در 3ds Max Assembling Geometry in 3ds Max

نمایش نظرات

آموزش راهنمای مبتدیان برای مدل سازی در 3ds Max
جزییات دوره
1h 26m
10
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.