آموزش تکنیک های مجسمه سازی با ZBrush

Sculpting Techniques with ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با استفاده از ZBrush 3 به نتایج بی نظیری دست یابید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3. دستیابی به نتایج بی نظیر با استفاده از ZBrush 3. چندین تکنیک مدل سازی و مجسمه سازی دیجیتالی که به طور گسترده در صنایع فیلم و بازی استفاده می شوند را بیاموزید. شامل بیش از 4 ساعت آموزش پروژه محور. برای هنرمندان تازه کار تا متوسط ​​عالی است. نکات برجسته محبوب عبارتند از: وارد کردن هندسه پایه. اصلاح ZBrush Primitives. مش های فرعی. استخراج مش; مجسمه سازی با برس; مجسمه سازی با آلفا; مجسمه سازی با سکته مغزی; مجسمه سازی با شابلون; مجسمه سازی افزایشی و تفریقی; ترکیب مش های متعدد با ابزارهای فرعی. ایجاد ژست با ابزار Transpose. تکنیک های پوشش؛ مجسمه سازی با لایه های سه بعدی. آلفاهای سفارشی؛ مجسمه سازی در سطوح به تدریج بالاتر. استاد فرافکنی؛ مجسمه سازی با تقارن; ایجاد یک صفحه گردان نهایی نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

تکنیک های مجسمه سازی با ZBrush Sculpting Techniques with ZBrush

  • مروری بر تکنیک های پروژه Overview of Project Techniques

  • وارد کردن مش پایه برای بدن مخلوق Importing a Base Mesh for the Creature's Body

  • ایجاد یک مش پایه برای Spikes در ZBrush Creating a Base Mesh for the Spikes Within ZBrush

  • مش های فرعی Subdividing Meshes

  • مجسمه سازی در سطح 1 Sculpting at Level 1

  • مجسمه سازی در سطح 2 Sculpting at Level 2

  • مجسمه سازی در سطح 3 Sculpting at Level 3

  • سطح 3 تایم لپس مجسمه سازی Level 3 Sculpting Time Lapse

  • مجسمه سازی در سطح 4 Sculpting at Level 4

  • مجسمه سازی در سطح 4 - ادامه به پایین پشت Sculpting at Level 4 - Continuing Down the Back

  • سطح 4 تایم لپس مجسمه سازی Level 4 Sculpting Time Lapse

  • مجسمه سازی در سطح 5 - اصلاح پشت. گردن؛ شانه Sculpting at Level 5 - Refining the Back; Neck; Shoulder

  • استفاده از Meshextract برای ایجاد هندسه جدید Using Meshextract to Create New Geometry

  • سطح 5 تایم لپس مجسمه سازی Level 5 Sculpting Time Lapse

  • مجسمه سازی در سطح 6 - پالایش فیبرهای عضلانی. اضافه کردن بی نظمی Sculpting at Level 6 - Refining Muscle Fibers; Adding Irregularity

  • مجسمه سازی در سطح 6 - افزودن بافت بیشتر پوست Sculpting at Level 6 - Adding More Skin Texture

  • تایم لپس مجسمه سازی سطح 6 Level 6 Sculpting Time Lapse

  • مجسمه سازی در سطح 7 - جزئیات دقیق تر Sculpting at Level 7 - Finer Details

  • مجسمه سازی در سطح 7 - با استفاده از آلفاهای سفارشی Sculpting at Level 7 - Using Custom Alphas

  • سطح 7 تایم لپس مجسمه سازی Level 7 Sculpting Time Lapse

  • استفاده از ابزار Transpose برای ژست دادن به موجود Using the Transpose Tool to Pose the Creature

  • افزودن جزئیات دقیق با Projection Master Adding Fine Detail with Projection Master

  • استفاده از استنسیل سفارشی برای مجسمه سازی یک نام تجاری Using a Custom Stencil to Sculpt a Brand

  • افزودن جای زخم با استفاده از لایه های سه بعدی Adding Scars Using 3D Layers

  • مجسمه سازی سنبله ها Sculpting the Spikes

  • ساختن یقه - منحنی های آلفای سفارشی. تقارن شعاعی Building the Collar - Custom Alpha Curves; Radial Symmetry

  • اضافه کردن و قرار دادن سنبله ها و یقه ها به عنوان ابزار فرعی Appending and Placing the Spikes and Collar as Subtools

  • ایجاد یک ارائه صفحه گردان Creating a Turntable Presentation

  • نتیجه Conclusion

  • درس پاداش: طراحی سه بعدی با استفاده از رابط کاربری شروع سریع Bonus Lesson: 3D Sketching Using the Rapid Start User Interface

نمایش نظرات

آموزش تکنیک های مجسمه سازی با ZBrush
جزییات دوره
4h 22m
31
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.