آموزش ادغام خط لوله با Mudbox و Maya

Pipeline Integration with Mudbox and Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش، روش‌های مختلفی را مورد بحث قرار می‌دهیم که می‌توانیم به طور موثر بین Mudbox و Maya کار کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، Mudbox 2012. در این آموزش، روش های مختلفی را مورد بحث قرار خواهیم داد که می توانیم به طور موثر بین Mudbox و Maya کار کنیم. Mudbox و Maya بسته های بسیار مکملی هستند. مایا به ما این توانایی را می دهد که مدل های خود را بسازیم، آنها را ریگ و متحرک کنیم و آنها را رندر کنیم. اما Mudbox به ما این امکان را می دهد که از رویکرد بسیار هنرمندانه تری برای شکل دادن و مجسمه سازی مدل های خود استفاده کنیم. همچنین به ما این امکان را می دهد که بافت ها را خیلی سریع و با قدرت زیاد رنگ آمیزی کنیم. با استفاده از این دو برنامه با هم، ما واقعاً می‌توانیم یک گردش کار قوی ایجاد کنیم. ما راه‌هایی را بررسی می‌کنیم که هندسه و بافت‌ها را بین Maya و Mudbox به عقب و جلو ببریم. ما در مورد ویژگی های جدید "ارسال به" صحبت خواهیم کرد که این فرآیند را آسان تر می کند. ما همچنین برخی از سناریوهای عملی را که ممکن است هنگام کار با این دو برنامه با آنها مواجه شوید، پوشش خواهیم داد. در پایان، شما درک خوبی از مزایای بزرگی که می توانید با استفاده از Maya و Mudbox در پشت سر هم به دست آورید، خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، Mudbox 2012.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ادغام خط لوله با Mudbox و Maya Pipeline Integration with Mudbox and Maya

  • واردات و صادرات هندسه Importing and Exporting Geometry

  • انتقال بافت ها Transferring Textures

  • انتقال نقشه های عادی و جابجایی Transferring Normal and Displacement Maps

  • استفاده از Send to Features در Maya و Mudbox Using the Send to Features in Maya and Mudbox

  • ایجاد مش های پایه در مایا Creating Base Meshes in Maya

  • کار با اشعه ماوراء بنفش Working with UVs

  • اصلاح و به روز رسانی توپولوژی Modifying and Updating Topology

  • اضافه کردن قطعات جدید هندسه Adding New Pieces of Geometry

  • واردات مفاصل و وزن Importing Joints and Weighting

نمایش نظرات

آموزش ادغام خط لوله با Mudbox و Maya
جزییات دوره
1h 12m
10
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.