آموزش شروع کار با مجسمه سازی در MODO

Getting Started with Sculpting in MODO

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش MODO، ما از یک مدل موجود ساده برای یادگیری اصول مجسمه سازی استفاده می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: MODO 701. در این آموزش MODO، از یک مدل موجود ساده برای یادگیری اصول مجسمه سازی استفاده می کنیم. ما در مورد استفاده از مجسمه سازی مبتنی بر مش برای تغییر شکل سریع و شکل دادن به هندسه خود صحبت خواهیم کرد. ما مجسمه‌سازی مبتنی بر تصویر را به منظور ایجاد جزئیات مجسمه‌سازی که همه در یک نوع بسیار قدرتمند از نقشه جابه‌جایی گنجانده شده است، راه‌اندازی می‌کنیم. ما همچنین استفاده از یک گردش کار مجسمه سازی با وضوح چندگانه را پوشش خواهیم داد. ما در مورد راه اندازی این نوع متداول گردش کار مجسمه سازی در MODO و اینکه چگونه می توانیم در سطوح مختلف پیمایش کنیم صحبت خواهیم کرد. در طول آموزش، ابزارهای معمول مجسمه سازی، نکات قلم مو و تنظیمات نازل را پوشش می دهیم که به ما امکان می دهد جزئیات موجود خود را خیلی سریع شرح دهیم. در پایان، دانش لازم برای شروع مجسمه سازی مدل های خود در MODO را خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: MODO 701.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

شروع کار با مجسمه سازی در MODO Getting Started with Sculpting in MODO

  • کار با هندسه پایه Working with Base Geometry

  • شکل دادن به مش Shaping the Mesh

  • راه اندازی مجسمه سازی مبتنی بر تصویر Setting up Image-based Sculpting

  • مسدود کردن در اشکال اصلی مجسمه سازی Blocking in the Main Sculpted Shapes

  • استفاده از گردش کار با وضوح چندگانه Using a Multi-resolution Workflow

  • ایجاد چین و چروک Creating Wrinkles

  • جزئیات نواحی چشم Detailing the Eye Areas

  • مجسمه سازی جزئیات دقیق تر Sculpting Finer Details

  • استفاده از ماسکینگ Using Masking

  • افزودن جزئیات پوست با فرکانس بالا Adding High-frequency Skin Detail

  • افزودن جزئیات با Bump Maps Adding Detail with Bump Maps

نمایش نظرات

آموزش شروع کار با مجسمه سازی در MODO
جزییات دوره
1h 28m
12
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.