آموزش چه جدید در CINEMA 4D R17

What's New in CINEMA 4D R17

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: CINEMA 4D ابزاری عالی برای کار در حالت سه بعدی است و از ویژگی های گسترده ای برخوردار است. نسخه جدید بسیاری از این ویژگی ها را بهبود می بخشد و چین و چروک های جدیدی به آن اضافه می کند. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R17. CINEMA 4D ابزاری عالی برای کار به صورت سه بعدی است و دارای طیف گسترده ای از ویژگی ها است. نسخه جدید بسیاری از این ویژگی ها را بهبود می بخشد و چین و چروک های جدیدی به آن اضافه می کند. ما ابتدا با یادگیری سایه بان جدید تنوع و چگونگی استفاده از آن برای ایجاد سریع تغییر سطح یا رنگ در تعداد زیادی از اشیا شروع خواهیم کرد. ما همچنین در مورد برخی از ابزارهای جدید spline و با استفاده از انتخاب رنگ برای انتخاب انواع مختلف رنگ بندی در حالی که کار می کنیم ، یاد خواهیم گرفت. ما همچنین در مورد راه حل یک دکمه برای جایگزینی موقت تمام یا برخی از مواد صحنه خود با یک ماده واحد برای ایجاد رندرهای رس ، یاد خواهیم گرفت. ما برخی از ویژگی های جدید ماسک اسپلین را پوشش خواهیم داد و در مورد برخی از ویژگی های جدید مجسمه سازی یاد خواهیم گرفت. ما با صحبت در مورد سیستم جدید Takes و اینکه چگونه می تواند ما را قادر به ایجاد تغییرات سریع در پروژه های مختلف کند ، کار را تمام خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R17.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

چه جدید در CINEMA 4D R17 What's New in CINEMA 4D R17

  • با استفاده از Variation Shader Using the Variation Shader

  • با استفاده از ابزار Spline Using the Spline Tools

  • استفاده از Color Chooser Using the Color Chooser

  • با استفاده از Material Override Using the Material Override

  • کار با Spline Masks Working with Spline Masks

  • ابزار مجسمه سازی به روز شده Updated Sculpt Tools

  • با استفاده از سیستم Takes Using the Takes System

نمایش نظرات

آموزش چه جدید در CINEMA 4D R17
جزییات دوره
0h 45m
8
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.