آموزش ساخت سلاح های بازی در MODO

Creating Game Weapons in MODO

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش های MODO، قصد داریم مراحل ساخت و جزئیات یک چکش جنگ فانتزی را با استفاده از MODO طی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: MODO 701, Marmoset Toolbag. در این سری از آموزش های MODO، ما قصد داریم روند ساخت و جزئیات یک چکش جنگی فانتزی را با استفاده از MODO طی کنیم. هنگام ساخت دارایی های سه بعدی، توانایی رایانه شما برای دستکاری آن اشیاء محدود است، به خصوص هنگامی که با مش های با وضوح بسیار بالا سر و کار دارید. به همین دلیل، ما از تصاویر دو بعدی مانند نقشه های معمولی استفاده می کنیم تا جزئیات با وضوح بالا را به گونه ای شبیه سازی کنیم که بتوانیم راحت تر از آن استفاده کنیم. ما با ساختن هندسه پایه برای سلاح خود در MODO شروع می کنیم. هنگامی که هندسه پایه مدل شد، از ابزارهای مجسمه سازی MODO برای ایجاد جزئیات با وضوح بالا استفاده خواهیم کرد. سپس در مورد ایجاد مش با وضوح پایین به همراه طرح UV آن صحبت خواهیم کرد. برای اتمام کار، قبل از مشاهده سلاح بازی خود در کیسه ابزار Marmoset، نقشه هایی را برای رنگ و ویژگی ها ایجاد می کنیم. پس از اتمام، درک بهتری از گردش کار مربوط به ساخت و مجسمه سازی وسایل و قطعات با وضوح بالا با MODO و ایجاد دارایی های قابل استفاده از آنها خواهید داشت. بیشتر می خواهید؟ برخی از منابع مفید رایگان در مورد شرایط توسعه بازی را بررسی کنید که باید نکات قرقره نمایشی و نمونه کارها را از متخصصان صنعت بازی بدانید و بیشتر در مورد 10 موردی که هنرمندان حرفه ای بازی آرزو می کردند زمانی که نرم افزار مورد نیاز را شروع کردند می دانستند: MODO 701، کیسه ابزار Marmoset.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ساخت سلاح های بازی در MODO Creating Game Weapons in MODO

  • ساخت دستگیره Building the Handle

  • مدل سازی سر رام Modeling the Head of the Ram

  • مدل سازی شاخ قوچ Modeling the Horns of the Ram

  • مجسمه سازی شاخ ها Sculpting the Horns

  • مجسمه سازی سر Sculpting the Head

  • آماده سازی هندسه با وضوح پایین Preparing the Low Resolution Geometry

  • با استفاده از قلم توپولوژی Using the Topology Pen

  • ایجاد طرح بندی UV Creating a UV Layout

  • آماده کردن نقشه های عادی Baking out Normal Maps

  • نقاشی شاخ Painting the Horns

  • رنگ آمیزی بافت سر Painting the Head Texture

  • رنگ کردن دسته Painting the Handle

  • اتمام بافت ها Finishing the Textures

  • صادرات و مشاهده در کیسه ابزار Marmoset Exporting and Viewing in Marmoset Toolbag

نمایش نظرات

آموزش ساخت سلاح های بازی در MODO
جزییات دوره
2h 6m
15
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.