آموزش مبانی مدل سازی مایا

Maya Modeling Fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: مایا دارای مجموعه ای قوی از ابزار مدل سازی استاندارد صنعت است. در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که از این ابزارها برای ساخت مدلهای دقیق از ابتدا استفاده کنید. این دوره بخشی از موارد زیر است: Maya: Core Skills Path همه را بزرگ کنید بررسی اجمالی دوره 1m 21s مسدود کردن بدنه هواپیمای بدون سرنشین 1 ساعت 0 متر 23 ثانیه جزئیات بدنه هواپیمای بدون سرنشین 57m 59s مدل سازی ساختار پشتیبانی 47 متر 34s ساخت موتورها 42 متر 59 جزئیات پایین هواپیمای بدون سرنشین 19 متر 12 ثانیه مدل سازی پایه مونتاژ دوربین 39 متر 22 ثانیه مدل سازی دوربین 55 متر 36s مواد ، بافت ها و ارائه ها 38m 44s علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

مسدود کردن بدنه هواپیمای بدون سرنشین Blocking Out the Drone Body

  • آغازگر هندسه Geometry Primer

  • تنظیم الگوی مقیاس Setting Up a Scale Template

  • ساختن بازو با چند ضلعی Building an Arm with Polygons

  • باز کردن و شکل دادن به بازوها Bridging and Shaping the Arms

  • جزئیات بازوها با اکستروژن Detailing the Arms with Extrusions

  • بازوی بازوها Duplicating the Arms

  • شکل دادن و صاف کردن بدن Shaping and Smoothing the Body

جزئیات بدنه هواپیمای بدون سرنشین Detailing the Drone Body

  • اصلاح توپولوژی با چند برش Modifying the Topology with Multi-cut

  • اتمام و آماده سازی توپولوژی پایه Finishing and Prepping the Base Topology

  • اکسترود کردن پایگاه هواپیماهای بدون سرنشین Extruding the Drone Base

  • استخراج باتری Extracting the Battery Pack

  • اضافه کردن قفل های باتری Adding the Battery Latches

  • مدل سازی درز Modeling the Seam

  • مدلسازی نوارهای طلا Modeling the Gold Bands

مدل سازی ساختار پشتیبانی Modeling the Support Structure

  • ایجاد پایگاه پشتیبانی Creating the Support Base

  • پل زدن پاها Bridging the Legs

  • ایجاد حروف ساق پا Creating Leg Insets

  • اکسترود کردن پدها Extruding the Pads

  • آینه پشتیبانی Mirroring the Support

  • افزودن سیم با NURBS Adding the Wire with NURBS

  • گروه بندی و کپی کردن پشتیبانی Grouping and Duplicating the Support

ساخت موتورها Building the Motors

  • ایجاد پایگاه موتور Creating the Motor Base

  • کپی های مس را کپی کنید Duplicating the Copper Coils

  • ایجاد پایه پروانه Creating the Propeller Base

  • آماده سازی مخروطی برای پروانه ها Preparing the Cone for Propellers

  • خارج کردن پروانه Extruding Out a Propeller

  • گروه بندی موتور و پروانه Grouping the Motor and Propeller

جزئیات پایین هواپیمای بدون سرنشین Detailing the Bottom of the Drone

  • استفاده از Booleans برای بریدن سوراخ Using Booleans to Cut Holes

  • مدل سازی برچسب جلو Modeling the Front Label

  • ساخت پیچ های نوع Torx Building the Torx-type Screws

مدل سازی پایه مونتاژ دوربین Modeling the Camera Assembly Base

  • پل زدن برای ایجاد صفحه پایه Bridging to Create the Base Plate

  • ایجاد صفحه پایین Creating the Bottom Plate

  • مدل سازی کمک فنرها با NURBS Modeling the Shock Absorbers with NURBS

  • افزودن کلاهک های شوک Adding the Shock Caps

  • مدل سازی قطعات الکترونیکی Modeling the Electronics Component

  • افزودن سیم با NURBS Adding Wires with NURBS

مدل سازی دوربین Modeling the Camera

  • ساخت پایگاه محوری Building the Pivot Base

  • مدل سازی Pivot اول Modeling the First Pivot

  • ایجاد قطعه اتصال دهنده Creating a Connector Piece

  • اتمام محور دوم Finishing the Second Pivot

  • مدل سازی دوربین Modeling the Camera

  • افزودن اتصال دوربین Adding the Camera Connector

  • جزئیات لنز دوربین Detailing the Camera Lens

مواد ، بافت ها و ارائه ها Materials, Textures, and Rendering

  • استفاده از مواد Applying Materials

  • ایجاد یک طرح اولیه UV Creating a Basic UV Layout

  • ویرایش Bump Maps Editing Bump Maps

  • ایجاد یک نقشه رنگی Creating a Color Map

نمایش نظرات

آموزش مبانی مدل سازی مایا
جزییات دوره
6h 3m
48
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
63
4.9 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.