آموزش نقاشی بافت با مایا و فتوشاپ

Texture Painting with Maya and Photoshop

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: یک گردش کار اثبات شده برای نقاشی بافت با مایا و فتوشاپ و استفاده از ابزارها و قابلیت های قدرتمند آنها برای دستیابی به بهترین نتایج را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5 و بالاتر (Maya 2008 برای فایل های پروژه مورد نیاز است). یک گردش کار اثبات شده برای نقاشی بافت با مایا و فتوشاپ و استفاده از ابزارها و قابلیت های قدرتمند آنها برای دستیابی به بهترین نتایج را بیاموزید. چندین تکنیک ایجاد بافت و نقاشی بافت و یک گردش کار انعطاف پذیر که می تواند با نرم افزارهای دیگر استفاده شود را بیاموزید. شامل نزدیک به پنج ساعت آموزش مبتنی بر پروژه است. نکات برجسته محبوب شامل موارد زیر است: بررسی اجمالی گردش کار بافت. راهنمای بافت نقاشی در مایا. ایجاد بافت های بدون درز؛ تنظیم UVs Sub-D برای به حداقل رساندن اعوجاج. ادغام مایا و فتوشاپ با شبکه های PSD. عکس های فوری UV به عنوان راهنمای بافت. تنظیم حساسیت قلم در تبلت. براش ها و تنظیمات فتوشاپ؛ تنظیم لایه ها با منحنی ها. تنظیم رنگ، اشباع و ارزش؛ ترکیب جزئیات با ماسک های لایه. نقشه های رنگی برای Bump و Specular. ایجاد بافت های رویه ای در مایا؛ بافت با عکس؛ باز کردن مدل های سه بعدی در فتوشاپ. ایجاد نقشه های بافت فردی. Dodge and Burn Tools برای جزئیات. ابزار Smudge برای ترکیب جزئیات بافت. و از بین بردن درزهای بافت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5 و بالاتر (Maya 2008 برای فایل های پروژه مورد نیاز است).

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • راه اندازی مواد و ایجاد شبکه PSD Setting up Materials and Establishing a PSD Network

نقاشی بافت با مایا و فتوشاپ Texture Painting with Maya and Photoshop

  • مسدود کردن در رنگ ها با استفاده از طرح UV به عنوان یک راهنما Blocking in Colors Using the UV Layout as a Guide

  • ایجاد یک بافت بدون درز در فتوشاپ Creating a Seamless Texture in Photoshop

  • پر کردن بوم با بافت با استفاده از الگوها Filling the Canvas with Texture Using Patterns

  • ترکیب بافت های پوست با هم Blending the Skin Textures Together

  • افزودن بافت به سر و ترکیب با پوست Adding a Texture to the Head and Blending with the Skin

  • استفاده از ابزار رنگ سه بعدی برای ترکیب درزها در مایا Using the 3D Paint Tool to Blend Seams in Maya

  • به حداقل رساندن کشش UV در سطوح زیر D Minimizing UV Stretching on Sub-D Surfaces

  • استفاده از Brush Shapes برای افزودن جزئیات به Head Ridge Using Brush Shapes to Add Detail to the Head Ridge

  • اضافه کردن جزئیات ناهموار در اطراف دهان Adding Bumpy Detail Around the Mouth

  • نقاشی برجستگی ها در امتداد پنجه ها Painting Ridges Along the Claws

  • نقاشی خطوط در امتداد فضای داخلی دهان Painting Striations Along the Interior of the Mouth

  • اضافه کردن قلاب به زبان Adding Stippling to the Tongue

  • رنگ آمیزی و ترکیب رنگ روی شکم Painting and Blending Color Onto the Belly

  • رنگ آمیزی تنوع رنگ بر روی پوست Painting Color Variation Onto the Skin

  • نقاشی راهنمای بافت برای ترازو پا Painting a Texture Guide for the Leg Scales

  • مونتاژ ترازو پا Assembling the Leg Scales

  • پایان قرار دادن ترازو Finishing Placement of the Scales

  • اضافه کردن خطوط راه راه به پشت دایناسور Adding Stripes to the Back of the Dinosaur

  • اضافه کردن جزئیات کوچک مانند کک و مک و لک Adding Small Details like Freckles and Blemishes

  • استفاده از نقشه رنگی به عنوان پایه برای نقشه برآمدگی Using the Color Map as a Base for the Bump Map

  • راه اندازی Simple Lighting برای پیش نمایش Bump و Specular Setting up Simple Lighting to Preview the Bump and Specular

  • نقاشی برآمدگی اضافی روی پاها Painting Additional Bump Onto the Legs

  • تبدیل رنگ ترازوی پا به جزئیات ضربه Converting the Leg Scales' Color to Bump Detail

  • استفاده از ابزار 3D Paint برای ایجاد چین‌ها در سراسر سینه Using the 3D Paint Tool to Create Folds Across the Chest

  • ترکیب چین های سینه با برآمدگی موجود Blending the Chest Folds with the Existing Bump

  • ایجاد برآمدگی برای داخل دهان و پنجه ها Creating the Bump for the Mouth Interior and Claws

  • استفاده از نقشه‌های موجود به‌عنوان پایه‌ای برای نقشه چشم‌انداز Using Existing Maps as a Base for the Specular Map

  • استفاده از گره های رویه ای برای ایجاد چشم Using Procedural Nodes to Create the Eyes

  • استفاده از گره های رویه ای برای ایجاد دندان Using Procedural Nodes to Create the Teeth

  • افزودن بافت آدامس و ایجاد تنظیمات بافت Adding the Gum Texture and Making Texture Adjustments

  • انجام تنظیمات نهایی بافت Making Final Texture Adjustments

  • خروجی نقشه های بافت و ایجاد یک رندر نهایی Outputting Texture Maps and Creating a Final Render

  • افزودن یک لایه مرطوب به چشم Adding a Wet Layer to the Eyes

  • استفاده از لایه های سه بعدی در فتوشاپ برای تجسم نوارهای پشت Using 3D Layers in Photoshop to Visualize the Back Stripes

نمایش نظرات

آموزش نقاشی بافت با مایا و فتوشاپ
جزییات دوره
4h 49m
35
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.