آموزش ویژگی های جدید ZBrush 4

What's New in ZBrush 4

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش های ZBrush، برخی از ویژگی های جدید ZBrush 4 را بررسی می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4. در این سری از آموزش های ZBrush، برخی از ویژگی های جدید ZBrush 4 را بررسی خواهیم کرد. با انتشار Zbrush 4، تعدادی ویژگی جدید اضافه شده است که مجسمه سازی و نقاشی را آسان تر و سرگرم کننده تر می کند. در این دوره، نگاهی به برخی از این ویژگی‌های جدید و نحوه استفاده از آن‌ها در گردش کار شما خواهیم داشت. ما با بررسی برخی از تغییرات در نحوه تعامل با SubTools شروع خواهیم کرد. ما به تنظیمات جدید براش مانند الاستیسیته و پوشش توپولوژیکی نگاه خواهیم کرد که می تواند به ما کمک کند تا مدل های خود را سریعتر شکل دهیم. سپس نگاهی به براش‌های جدید ShadowBox و Clip خواهیم انداخت که واقعاً به ما در ایجاد مدل‌های سطح سخت کمک می‌کنند. ما همچنین Spotlight را پوشش خواهیم داد، ابزاری عالی برای دستکاری و تنظیم تصاویر و نمایش آنها بر روی مدل های ما. در نهایت، برخی از قابلیت‌های رندر جدید را مرور می‌کنیم و به ابزارهای انیمیشن و اینکه چگونه می‌توانند به ما در ارائه بهتر مدل‌هایمان کمک کنند، نگاه می‌کنیم. هنگامی که آموزش ها را تمام کردید، در مورد برخی از ویژگی های جدیدی که باید در Zbrush 4 به دنبال آنها باشید و اینکه چگونه می توانید شروع به استفاده از آنها در پروژه های خود کنید، ایده بسیار بهتری خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ویژگی های جدید ZBrush 4 What's New in ZBrush 4

  • گردش کار SubTool به روز شد Updated SubTool Workflow

  • الاستیسیته و تنظیمات برس توپولوژیکی Elasticity and Topological Brush Settings

  • چند رنگ آمیزی با لایه ها Polypainting with Layers

  • مدلسازی با ShadowBox Modeling with ShadowBox

  • با استفاده از براش های کلیپ Using the Clip Brushes

  • با استفاده از MatchMaker Brush Using the MatchMaker Brush

  • کار با Spotlight Working with Spotlight

  • استفاده از بهترین پیش نمایش رندر Using the Best-preview Render

  • رندر پراکندگی زیرسطحی Rendering Subsurface Scattering

  • رندر شفافیت Rendering Transparency

  • کار با مانکن ها Working with Mannequins

  • با استفاده از ابزار انیمیشن Using the Animation Tools

  • ذخیره ZProjects Saving ZProjects

  • استفاده از GOZ برای کار با سایر برنامه ها Using GOZ to Work with Other Applications

نمایش نظرات

آموزش ویژگی های جدید ZBrush 4
جزییات دوره
1h 55m
15
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.