نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این مجموعه از آموزش ها ، ما مراحل مدل سازی و ساخت شخصیت قهرمان را برای پروژه بازی Indie خود طی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya LT 2015، Photoshop CS5، Mudbox 2014. در این مجموعه از آموزش ها ، ما روند مدل سازی و ساختار شخصیت قهرمان را برای پروژه بازی Indie خود طی خواهیم کرد. اگر خط تولید بازی Indie را با جلد 1 شروع کرده اید ، این فرصت را داشته اید که روی هنر مفهوم بازی خود کار کنید و عملکرد واقعی بازی را شروع کنید. در این جلد ، ما با استفاده از Maya LT هندسه سه بعدی را برای شخصیت قهرمان خود ، یک شوالیه شبح ساخته ایم. ما ابتدا با نگاه به هنر مفهومی شروع خواهیم کرد و سپس به مدل سازی کلاه ایمنی شخصیت می پردازیم. ما به انواع ابزارهای مدل سازی چند ضلعی و همچنین چگونگی ادغام NURBS در گردش کار مدل سازی بازی ها خواهیم پرداخت. هنگامی که هندسه ما ساخته شد ، مدتی را صرف ایجاد یک طرح ماورا بنفش می کنیم تا آماده سازی بافت شود. سپس از Photoshop و Mudbox برای ایجاد بافت برای شوالیه شبح استفاده خواهیم کرد. پس از اتمام این جلد ، می توانید به جلد 5 بروید ، جایی که ما مراحل ساخت رئیس هیولای سنگ را برای بازی خود با استفاده از Maya LT و ZBrush طی خواهیم کرد. سپس می توانید با حجم های بعدی در مورد تقلب ، انیمیشن و مونتاژ بازی نهایی ادامه دهید. این آموزش ها گام به گام حرکت می کنند و از مفاهیم خاص ما استفاده می کنند ، اما ما واقعاً شما را به داشتن سرگرمی و خواندن آن تشویق می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya LT 2015 ، Photoshop CS5 ، Mudbox 2014.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
Indie Game Pipeline Volume 4: Modeling Hero Character and Textures
Indie Game Development Pipeline Volume 4: Hero Character Modeling and Texturing
-
نگاه به هنر مرجع
Looking at Reference Art
-
شروع کلاه ایمنی
Starting the Helmet
-
اتمام پایه کلاه ایمنی
Finishing the Helmet Base
-
شروع Visor با Curves
Starting the Visor with Curves
-
اتمام Visor
Finishing the Visor
-
ساخت محورهای Visor
Building the Visor Pivots
-
مدل سازی پایه برای Plume
Modeling the Base for the Plume
-
مدل سازی Plume
Modeling the Plume
-
تغییر شکل و اتصال Plume
Deforming and Connecting the Plume
-
ساختن تونیک
Building the Tunic
-
دهانه بازو و گردن را اضافه کنید
Adding the Arm and Neck Openings
-
مدل سازی کمربند و سگک
Modeling the Belt and Buckle
-
پایان دادن به تن پوش
Finishing the Tunic
-
ایجاد دستکش
Creating the Gauntlets
-
دستکشها را تمام کنید
Finishing the Gauntlets
-
ایجاد چکمه
Creating the Boots
-
پایان چکمه ها
Finishing the Boots
-
مدل سازی شمشیر
Modeling the Sword
-
شروع طرح UV
Starting the UV Layout
-
اتمام UV UV کلاه ایمنی
Finishing the Helmet UVs
-
ایجاد UV های بدن
Creating the Body UVs
-
ایجاد اشعه ماورا بنفش برای دست و پا
Creating UVs for the Hands and Feet
-
تنظیم طرح UV
Arranging the UV Layout
-
ایجاد یک نقشه بافت در فتوشاپ
Creating a Texture Map in Photoshop
-
افزودن بافت ستون از هنر مفهومی ما
Adding a Plume Texture from Our Concept Art
-
بافت تونیک
Texturing the Tunic
-
جزئیات در Mudbox
Detailing in Mudbox
-
نقاشی صفحات زره پوش
Painting the Armor Plates
-
افزودن زنگ و خاک
Adding Rust and Dirt
-
افزودن Folds به تونیک
Adding Folds to the Tunic
-
ایجاد نقشه های خاص
Creating Specular Maps
-
صادر کردن نقشه ها
Exporting Maps
-
مجمع در مایا LT
Assembly in Maya LT
نمایش نظرات