آموزش استفاده از سیستم Takes برای ایجاد تنوع در CINEMA 4D

Using the Takes System to Create Variation in CINEMA 4D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این دوره ، ما یاد خواهیم گرفت که از سیستم جدید Takes در CINEMA 4D برای ایجاد تنوع در صحنه های خود با گردش کار بسیار انعطاف پذیر استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R17. هنگام ایجاد پروژه های سه بعدی ، اغلب می خواهید قبل از اینکه به نتیجه نهایی برسید ، هر تعداد تنظیمات یا مواد را امتحان کنید. ممکن است بخواهید ببینید مدل شما با سبک دیگری از لوازم جانبی یا با برچسب رنگی متفاوت ، چه شکلی است. به جای صرفه جویی در تغییرات مختلف فایل یا تکثیر مواد ، می توانید برای هر یک از تغییرات متفاوت تنظیم کنید و هر یک را خیلی سریع از یک فایل صحنه مشاهده کنید. در این دوره ، شما می آموزید که از سیستم جدید Takes در CINEMA 4D استفاده کنید تا این نوع انعطاف پذیری را به گردش کار خود اضافه کنید. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R17.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

مبانی مصرف The Basics of Takes

  • بررسی اجمالی مدیر Takes Overview of the Takes Manager

  • اضافه کردن Override Adding an Override

  • استفاده از AutoTake Using AutoTake

  • ایجاد کودک طول می کشد Creating Child Takes

  • صرفه جویی و صادرات طول می کشد Saving and Exporting Takes

گردش کار را انجام می دهد Takes Workflows

  • قفل کردن لغو می شود Locking Overrides

  • استفاده از Override Groups Using Override Groups

  • Rendering Takes Rendering Takes

  • حاشیه نویسی می گیرد Annotating Takes

نمایش نظرات

آموزش استفاده از سیستم Takes برای ایجاد تنوع در CINEMA 4D
جزییات دوره
0h 37m
10
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.