آموزش شروع سریع مدل سازی در مایا: جلد 2

Quick Start to Modeling in Maya: Volume 2

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در جلد 2 از شروع سریع به مدل سازی در مایا، ما بر روی مفاهیم پوشش داده شده در جلد 1 ساخته شده است. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014. در جلد 2 از شروع سریع به مدل سازی در مایا، ما بر روی مفاهیم پوشش داده شده است. در جلد 1. ما با مسدود کردن شکل اصلی جعبه اسلحه ای که برای این پروژه استفاده خواهیم کرد، شروع می کنیم. شما یاد خواهید گرفت که از طریق مدل های بدون درز فکر کنید و لبه ها را به طور مناسب در آماده سازی برای افزودن به مدل قرار دهید. ما مورد را با استفاده از ابزارهای مدل سازی چند ضلعی شکل می دهیم و از صاف کردن استفاده می کنیم تا ظاهر صیقلی داشته باشیم. ما همچنین قطعاتی مانند چفت‌ها را می‌سازیم و وصل می‌کنیم و یاد می‌گیریم که جزئیات را از هندسه موجود استخراج کنیم تا کارهای نهایی را اضافه کنیم. همچنین قبل از اتمام کار، با تمیز کردن مدل، نام‌گذاری قطعات، مقیاس‌بندی و تنظیم یک سلسله مراتب مناسب، به ایجاد و دستکاری هندسه NURBS خواهیم پرداخت. این دوره ها به گونه ای طراحی شده اند که به صورت متوالی برگزار شوند، بنابراین ما واقعاً شما را تشویق می کنیم که قبل از ادامه با این بخش، با جلد 1 شروع کنید. همچنین شما را تشویق می کنیم که از تکالیفی که به دنبال هر جلد است استفاده کنید. این تکالیف به شما این امکان را می‌دهد که آنچه را که آموخته‌اید استفاده کنید و آن ابزارها و تکنیک‌ها را در پروژه‌های خود به کار ببرید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

شروع سریع مدل سازی در مایا: جلد 2 Quick Start to Modeling in Maya: Volume 2

  • مسدود کردن در شکل مورد Blocking in the Shape of the Case

  • ایجاد فرم مطرح شده از پرونده Creating Raised Form of the Case

  • جزئیات دهانه های چفت قالب گیری شده Detailing the Molded Latch Openings

  • اضافه کردن درز مورد Adding the Case Seam

  • مدل سازی یک Inset روی کیس Modeling an Inset on the Case

  • مدل سازی برآمدگی های برآمده Modeling Raised Ridges

  • مدل سازی لچ ها Modeling the Latches

  • مدل سازی دسته کیس Modeling the Case Handle

  • ساخت دستگیره Building the Handle Grip

  • ایجاد نشان Creating the Emblem

  • پاکسازی صحنه و تعیین تکلیف Scene Cleanup and Assignment

نمایش نظرات

آموزش شروع سریع مدل سازی در مایا: جلد 2
جزییات دوره
1h 15m
12
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
29
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.