آموزش استفاده از Decimation Master در ZBrush

Using the Decimation Master in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره یاد می گیریم که از Decimation Master برای صادرات مدل های با وضوح بالا از ZBrush استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.1 و بالاتر. در این دوره یاد می گیریم که از Decimation Master برای صادرات مدل های با وضوح بالا از ZBrush استفاده کنیم. هنگام ساختن مدل‌ها در ZBrush، ممکن است بخواهید به دلایلی مانند فرصت ایجاد یک رندر زیبا با استفاده از اشعه ذهنی یا RenderMan یا محاسبه نقشه‌های معمولی یا جابجایی خود در برنامه‌ای دیگر، مش مجسمه‌سازی شده خود را به برنامه دیگری ببرید. پلاگین Decimation Master به شما این امکان را می دهد که تعداد پلی مجسمه های خود را در ZBrush کاهش دهید و در عین حال تمام جزئیات با وضوح بالا را در مدل حفظ کنید. در این دوره آموزشی، همه چیزهایی که برای راه اندازی و اجرای این افزونه قدرتمند نیاز دارید را مرور خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.1 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

استفاده از Decimation Master در ZBrush Using the Decimation Master in ZBrush

  • در حال بارگذاری Decimation Master Loading Decimation Master

  • تغییر تنظیمات Decimation Changing Decimation Settings

  • پیش پردازش مش شما Preprocessing Your Mesh

  • از بین بردن هندسه Decimating the Geometry

  • استفاده از Decimation Master با ماسک Using Decimation Master with Masks

  • در نظر گرفتن Polypainting Taking Polypainting into Account

  • صادر کردن ابزارهای فرعی به عنوان یک شیء واحد Exporting Subtools as a Single Object

نمایش نظرات

آموزش استفاده از Decimation Master در ZBrush
جزییات دوره
0h 28m
8
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.