آموزش Unity Mobile Development Game: Environment Modeling

Unity Mobile Game Development: Environment Modeling

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش ها، ما در مورد برخی از مراحلی که برای ساخت سطح مترو برای پروژه بازی موبایل یونیتی خود طی کردیم، صحبت خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012. در این سری از آموزش ها، ما در مورد برخی از مراحلی که برای ساختن سطح مترو برای پروژه بازی موبایل Unity خود طی کردیم صحبت خواهیم کرد. در این دوره به بررسی روند ایجاد سطح بازی برای پروژه موبایل Unity خود می پردازیم. ما با ارجاع به سند بازی خود شروع می کنیم، که اطلاعات زیادی را نه تنها در مورد ظاهر مدل هایمان، بلکه در مورد جنبه های فنی بیشتر مانند هندسه و وضوح بافت به ما می دهد. ما در مورد تکنیک‌های مدل‌سازی اولیه برای ایجاد قسمت‌های مختلف سطح بازی خود صحبت خواهیم کرد، و روی ایجاد بخش‌هایی از سطح تمرکز خواهیم کرد که می‌توانند به‌طور یکپارچه کاشی شوند. ما به این خواهیم پرداخت که چگونه می‌توانیم هنر مرجع خود را تجزیه کنیم و کجا می‌توانیم جزئیات منحصربه‌فردی را برای شکستن هندسه تکراری اضافه کنیم. ما با صحبت در مورد روش هایی صحبت می کنیم تا مطمئن شویم همه قطعات به درستی مطابقت دارند و برای کارهای UV و بافت ذخیره می شوند. این دوره روند ایجاد سطح بازی ما و افکار پشت تصمیمات را مرور می کند، اما یک آموزش مدل سازی گام به گام نیست. اگر می‌خواهید در مدل‌سازی در مایا سریع‌تر شوید، مقدمه‌ای بر مدل‌سازی در مایا را توصیه می‌کنم، که ابزارهایی را که در اینجا استفاده می‌کنیم با جزئیات بیشتری شرح می‌دهد. اگر می خواهید نگاهی گام به گام به محیط های بازی به طور کلی داشته باشید، ایجاد محیط های با وضوح پایین در مایا و فتوشاپ را امتحان کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

Unity Mobile Development Game: Environment Modeling Unity Mobile Game Development: Environment Modeling

  • ساختن پروکسی سطح Building the Level Proxy

  • مدلسازی بخش مستقیم Modeling the Straight Section

  • ساخت زهکش ها Building the Drains

  • مدل سازی سقف مستقیم Modeling the Straight Ceiling

  • ساخت تقاطع Building the Intersection

  • پایان تقاطع Finishing the Intersection

  • مدلسازی بخش منحنی Modeling the Curved Section

  • اصلاح هندسه موجود Modifying Existing Geometry

  • مدل سازی بخش های گوشه ای Modeling the Corner Sections

  • تناسب نهایی و صادرات Final Fit and Export

نمایش نظرات

آموزش Unity Mobile Development Game: Environment Modeling
جزییات دوره
1h 29m
11
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.