آموزش مقدمه ای بر مدل سازی در مایا 8.5

Introduction to Modeling in Maya 8.5

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با بیش از پنج ساعت آموزش پروژه محور، به راحتی چندین تکنیک مدل سازی و یک گردش کار قابل تنظیم برای مدل سازی را در مایا بیاموزید. نرم‌افزار مورد نیاز: Maya 8.5 و بالاتر. چندین تکنیک مدل‌سازی و گردش کار قابل تنظیم برای مدل‌سازی در Maya را با بیش از پنج ساعت آموزش پروژه‌محور به راحتی یاد بگیرید. برای هنرمندان تازه کار و تازه کار عالی است. نکات برجسته محبوب عبارتند از: مروری بر ابزارهای مدلسازی در مایا. مقدمه ای بر انواع هندسه; تبدیل های سطحی؛ مدل سازی پروکسی; ترکیب هندسه؛ هندسه آینه ای; ترکیب انیمیشن به مدل سازی گردش کار. استفاده از گردش کار چند ضلعی به زیربخش؛ اصول ایجاد هندسه پاک؛ اضافه کردن وضوح لبه. کار با منحنی ها، سطوح و تریم های NURBS. نامگذاری و سازماندهی دارایی ها؛ ایجاد و تخصیص سایه بان. ترکیب و جداسازی چندین سطح NURBS. دستکاری درزهای NURBS با بخیه. Lofting برای ایجاد هندسه با استفاده از منحنی های چندگانه NURBS. ایجاد هندسه در امتداد مسیرها با NURBS Extrude. دستکاری پارامترهای NURBS. ایجاد هندسه متقارن. اکسترود برای افزودن وضوح در مناطق خاص. اضافه کردن و مسیریابی مجدد لبه ها با ابزار Split Polygon. افزودن تعاملی لبه ها در اطراف اشیا. ساخت هندسه با رزولوشن بالا با قفس های کم رزولوشن. ایجاد چین برای تغییر سختی لبه های Sub-D. تغییر شکل هندسه با وضوح بالا با تغییر شکل دهنده های شبکه. ایجاد پیوندهای زنجیره ای در هم تنیده با عکس فوری متحرک. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر مدل سازی در مایا 8.5 Introduction to Modeling in Maya 8.5

  • مقدمه ای بر چند ضلعی ها Introduction to Polygons

  • مقدمه ای بر NURBS Introduction to NURBS

  • مقدمه ای بر سطوح فرعی Introduction to Subdivision Surfaces

  • سلسله مراتب و گردش کار Hierarchy and Workflow

  • بررسی اجمالی پروژه Project Overview

  • راه اندازی تصاویر صفحه Setting up Image Planes

  • شروع الگوی Pivot با ایجاد هندسه تمیز Beginning the Pivot Template by Creating Clean Geometry

  • تکمیل قالب Pivot با افزودن Resolution برای Subdivision Completing the Pivot Template by Adding Resolution for Subdivision

  • مدل سازی بدنه اصلی با هندسه آینه ای Modeling the Main Body by Mirroring Geometry

  • افزودن وضوح به بدن با استفاده از اریب Adding Resolution to the Body Using a Bevel

  • استفاده از اکسترود برای شروع ساخت تیغه اره Using Extrude to Begin Building the Saw Blade

  • اتمام لایه تیغه اره Finishing out the Saw Blade Layer

  • ساخت حلقه کلید با استفاده از منحنی ها و برش های NURBS Building a Key Ring Using NURBS Curves and Trims

  • مدل سازی پیچ گوشتی با استفاده از چرخش و اکسترود Modeling a Screwdriver Using Revolve and Extrude

  • استفاده از منحنی ها و سطوح مرزی برای ایجاد تیغه چاقو Using Curves and Boundary Surfaces to Create a Knife Blade

  • تکمیل تیغه چاقوی کوچک با استفاده از چسباندن سطوح و دوخت Finishing the Small Knife Blade Using Attach Surfaces and Stitch

  • ساخت یک چوب پنبه با پیچ اولیه و ترکیب با پیوت Building a Corkscrew with a Primitive and Combining with Pivot

  • استفاده از سطوح زیربخش با چین برای ساختن قیچی Using Subdivision Surfaces with Creasing to Build Scissors

  • اتمام کار قیچی با استفاده از Sub-D Proxy Finishing out the Scissors Using Sub-D Proxy

  • مدل سازی یک ذره بین با اکسترود کردن در امتداد منحنی ها Modeling a Magnifying Glass by Extruding Along Curves

  • تکمیل ذره بین با استفاده از بیریل Completing the Magnifying Glass by Using a Birail

  • ایجاد یک درب کن کنسرو با استفاده از برش چهره و ابزار گوه Creating a Can Opener Using the Cut Faces and Wedge Tools

  • تکمیل کنسرو بازکن با افزودن رزولوشن Sub-D Finishing the Can Opener by Adding Sub-D Resolution

  • راه اندازی تیغه چاقوی بزرگ با تبدیل از NURBS به Polygon Starting the Large Knife Blade by Converting from NURBS to Polygon

  • افزودن فرورفتگی و هیلت ناخن به تیغه بزرگ و تکمیل لایه Adding Fingernail Indention and Hilt to Large Blade, and Finishing out the Layer

  • مجموعه اصلی - قرار دادن همه قطعات با هم Main Assembly - Putting All the Pieces Together

  • ساخت جاکلیدی با استفاده از تکنیک های انیمیشن Building a Keychain Using Animation Techniques

  • تکمیل زنجیره کلید با استفاده از یک عکس فوری متحرک Completing the Keychain Using an Animated Snapshot

  • اضافه کردن سایه بان های ساده Adding Simple Shaders

  • نتیجه Conclusion

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر مدل سازی در مایا 8.5
جزییات دوره
5h 17m
31
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.