آموزش مقدمه ای بر مدل سازی در مایا

Introduction to Modeling in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش ما فرآیند مدل سازی را در مایا 2014 طی خواهیم کرد. در این آموزش ما فرآیند مدل سازی را در مایا 2014 طی خواهیم کرد. ما همانطور که اصول مدل سازی را پوشش می دهیم ، از یک روش مبتنی بر پروژه استفاده خواهیم کرد ، به طور معمول نگاه کنید به از ابزارهای استفاده شده ، و در مورد برخی از نکات صرفه جویی در وقت و تکنیک های تولید صحبت کنید. ما با بررسی انواع هندسه در دسترس شما شروع می کنیم. شما خواهید آموخت که چگونه مدل خود را در سلسله مراتب سازماندهی کرده و صحنه خود را تمیز و کارآمد نگه دارید. ما همچنین نگاهی خواهیم انداخت به چندین ابزار مدل سازی ، از جمله ابزارهای چند ضلعی مانند اکسترودر و ابزار حلقه insert edge برای افزودن وضوح ، ابزارهای NURBS مانند loft و extrude برای ایجاد سطوح صاف و همچنین تعدادی از ابزارهای جدید در Maya 2014 نیز . ما با استفاده از یک گردش کار هموار نگاهی خواهیم انداخت و از فرم تغییر شکل برای کمک به شکل دادن مدل هایمان استفاده خواهیم کرد. ما در این آموزش مقدماتی رویکردی متفاوت خواهیم داشت ، بدین ترتیب که ما در مورد همه ابزارهای مدل سازی مایا صحبت نخواهیم کرد ، بلکه بیشتر بر روی ابزاری تمرکز خواهیم کرد که با شروع فرآیند مدل سازی.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر مدل سازی در مایا Introduction to Modeling in Maya

  • مقدمه ای بر چند ضلعی ها Introduction to Polygons

  • مقدمه ای بر Nurbs Introduction to Nurbs

  • با استفاده از گردش کار هموار Using a Smoothing Workflow

  • سلسله مراتب و سازمان صحنه Hierarchy and Scene Organization

  • بررسی اجمالی پروژه Project Overview

  • تنظیم تصاویر مرجع Setting up Reference Images

  • ساخت بدنه اتومبیل با چند ضلعی Building the Car Body with Polygons

  • اصلاح شکل بدن Modifying the Body Shape

  • چرخاندن تایر Revolving the Tire

  • مدل سازی حاشیه Modeling the Rim

  • ساخت سر پیچ Building a Screw Head

  • تکمیل چرخ Completing the Wheel

  • افزودن آج لاستیک Knobby Adding a Knobby Tire Tread

  • ساخت چشمه Constructing the Spring

  • مدل سازی قاب ماشین Modeling the Car Frame

  • ساخت جعبه باتری Building the Battery Box

  • اضافه کردن زیربار حمل Adding the Undercarriage

  • مدل سازی اتصالات فنر Modeling the Spring Connectors

  • اتصال چرخ ها و چشمه ها Connecting the Wheels and Springs

  • مدل سازی Spoiler Modeling the Spoiler

  • اتصال Spoiler به Frame Connecting the Spoiler to the Frame

  • مدل سازی سپر Modeling the Bumper

  • افزودن جلد بالا Adding the Top Cover

  • افزودن آنتن Adding the Antenna

  • مسدود کردن هندسه از راه دور Blocking in the Remote Geometry

  • ساختن کنترل ها Building the Controls

  • ایجاد جزئیات سطح Creating Surface Detail

  • افزودن رینگ در اطراف کنترل ها Adding Rims Around the Controls

  • افزودن کلید روشن/خاموش Adding the On/Off Switch

  • سلسله مراتب و پاکسازی Hierarchy and Cleanup

  • افزودن مواد ساده Adding Simple Materials

  • افزودن بافت Adding Textures

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر مدل سازی در مایا
جزییات دوره
4h 31m
33
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
48
4.9 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.