آموزش ساخت مجموعه های کارتونی در مایا

Creating Cartoon Sets in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: یک گردش کار صرفه جویی در زمان برای ایجاد مجموعه های کارتونی، توسعه نگاه برای محیط ها، و تکنیک های تولید برای مدل سازی، چیدمان UV، بافت سازی، و مونتاژ سایه بان را بیاموزید. نرم‌افزار مورد نیاز: Maya 8 و بالاتر (2008 برای فایل‌های پروژه مورد نیاز است). گردش کار صرفه‌جویی در زمان برای ایجاد مجموعه‌های کارتونی، توسعه نگاه برای محیط‌ها، و تکنیک‌های تولید برای مدل‌سازی، چیدمان UV، بافت‌سازی و مونتاژ سایه‌زن را بیاموزید. شامل بیش از شش ساعت آموزش مبتنی بر پروژه است و هنرمندان را گام به گام از طریق یک رویکرد اثبات شده به فرآیندهای مدل‌سازی، بافت‌دهی و سایه‌زنی در ایجاد مجموعه‌ها و محیط‌های کارتونی سبک، همانطور که در فیلم‌های انیمیشنی دیده می‌شود، راهنمایی می‌کند. برجسته های محبوب عبارتند از: توسعه نگاه. گردش کار ارجاع دارایی. بافت با UV و پروجکشن. ایجاد مدل های سبک روش های اغراق آمیز نسبت ها; تکنیک های مدل سازی ارگانیک؛ تکنیک های مدل سازی سطح سخت. آماده سازی دارایی برای تنظیم خط لوله. افزودن جزئیات بافتی به روش. کار با انواع هندسه چندگانه؛ استفاده خلاقانه از چیدمان UV. مونتاژ سایه بان و مواد؛ مدل های ساختمان در بخش ها; ایجاد کارت های شاخ و برگ؛ رمپ تو در تو؛ کار با مقیاس؛ واردات وکتور هنر; قرار دادن شاخ و برگ با geometryPaint. کار با پروکسی ها؛ ایجاد توهم جزئیات؛ ترکیب اشکال برای ایجاد تنوع. افزودن زیربخش های محلی به زمین؛ علامت گذاری هندسه برای بافت ها با رنگ سه بعدی. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8 و بالاتر (2008 برای فایل های پروژه مورد نیاز است).

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ساخت مجموعه های کارتونی در مایا Creating Cartoon Sets in Maya

  • راه اندازی چادر سیرک Starting the Circus Tent

  • اتمام چادر Finishing the Tent

  • اضافه کردن پرچم به چادر Adding Flags to the Tent

  • کار با UV ها و بافت ها در چادر سیرک Working with UVs and Textures on the Circus Tent

  • استفاده از Blend Shapes برای ایجاد تنوع Using Blend Shapes to Create Variation

  • ایجاد پروکسی با وضوح پایین Creating Low-resolution Proxies

  • آماده سازی دارایی ها برای صادرات Preparing the Assets for Export

  • ساخت غرفه فروشنده Building the Vendor Stand

  • استفاده از دفورمرها برای پایان دادن به پایه Using Deformers to Finish the Stand

  • کار با UV و بافت روی پایه فروشنده Working with UVs and Texture on the Vendor Stand

  • پانسمان استند Dressing the Stand

  • ساختن زنگ چکش Building the Hammer Bell

  • پایان دادن به پایه زنگ چکش Finishing the Base of the Hammer Bell

  • ایجاد هندسه سه بعدی از منحنی های Illustrator Creating 3D Geometry from Illustrator Curves

  • ساخت چرخ و فلک در بخش ها Building the Ferris Wheel in Sections

  • اتمام چرخ و فلک Finishing the Ferris Wheel

  • راه اندازی Funhouse Starting the Funhouse

  • اتمام چهره سرگرمی Finishing the Funhouse Face

  • توزیع چراغ ها در امتداد علامت Funhouse Distributing Lights Along the Funhouse Sign

  • رنگ آمیزی بافت ها با استفاده از عکس فوری UV Painting Textures Using UV Snapshot

  • استفاده از رمپ ها و گره های قرار دادن برای افزودن سریع جزئیات نقاشی شده Using Ramps and Placement Nodes to Quickly Add Painted Detail

  • شروع زمین - افزودن زیربخش های انتخابی Starting the Terrain - Adding Selective Subdivisions

  • مجسمه سازی زمین Sculpting the Terrain

  • استفاده از UV Snapshot و 3D Paint برای کمک به بافت Using UV Snapshot and 3D Paint to Aid in Texturing

  • نقاشی بافت زمین Painting the Terrain Texture

  • ایجاد "Sprites" شاخ و برگ Creating Foliage 'Sprites'

  • ساختن مسیر ترن هوایی Building the Roller Coaster Path

  • ایجاد نمایه آهنگ Creating the Track Profile

  • ساخت مصالح برای ترن هوایی Building a Material for the Roller Coaster

  • افزودن پشتیبانی به رولر کوستر - مقابله با مسائل مقیاس Adding Supports to the Roller Coaster - Dealing with Scale Issues

  • مدل سازی ساختمان رولر کوستر با استفاده از دفورمرها Modeling the Roller Coaster Building Using Deformers

  • اضافه کردن متن سه بعدی در مایا Adding 3D Text in Maya

  • مونتاژ مجموعه - ارجاع به دارایی ها. تعویض پراکسی ها Assembling the Set - Referencing Assets; Swapping Proxies

  • ایجاد تغییرات در دارایی های فردی؛ جایگزینی مراجع Making Changes to Individual Assets; Replacing References

  • روش های قرار دادن شاخ و برگ Methods of Placing Foliage

  • نتیجه Conclusion

نمایش نظرات

آموزش ساخت مجموعه های کارتونی در مایا
جزییات دوره
6h 10m
37
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.