آموزش گردش کار نقشه برداری UV در مایا 2008

UV Mapping Workflows in Maya 2008

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در حالی که با یک پروژه خلاقانه و عملی بر چالش های رایج نقشه برداری UV غلبه می کنید، ابزارهای قوی نقشه برداری UV موجود در مایا را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8 و بالاتر (Maya 2008 برای فایل های پروژه مورد نیاز است). ابزارهای قوی UV Mapping موجود در Maya را بیاموزید و در عین حال با یک پروژه خلاقانه و عملی بر چالش های رایج نقشه برداری UV غلبه کنید. چندین تکنیک نقشه برداری UV و یک گردش کار انعطاف پذیر برای استفاده در هر پروژه را بیاموزید. شامل بیش از 3 ساعت آموزش مبتنی بر پروژه است. نکات برجسته محبوب عبارتند از: استفاده از Unfold برای اصلاح پوسته های UV. دوخت پوسته های UV با هم؛ شکستن پوسته های UV; پیش بینی های مسطح; پیش بینی های کروی؛ پروجکشن های استوانه ای؛ نقشه برداری خودکار به UVs پروژه. شکل دادن به پوسته ها با استفاده از شبکه UV. بافت های مرجع برای یافتن اعوجاج. مروری بر UV Texture Editor. صادرات عکس های فوری UV. کپی کردن چیدمان های UV از مش. پرتاب UV از دوربین ها. تعریف UVs با پیش بینی های متعدد. سطوح چند ضلعی نقشه برداری UV; سطوح فرعی نقشه برداری UV; درک NURBS و UVs. ایجاد یک چیدمان فشرده UV. محدود کردن پوسته های UV به فضای 0-1. قرار دادن درزها به طور مناسب نرم افزار مورد نیاز: Maya 8 و بالاتر (Maya 2008 برای فایل های پروژه مورد نیاز است).

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه ای بر UV ها Introduction to UVs

گردش کار نقشه برداری UV در مایا 2008 UV Mapping Workflows in Maya 2008

  • استفاده از نقشه های مسطح Using Planar Maps

  • استفاده از نقشه های استوانه ای Using Cylindrical Maps

  • استفاده از نقشه های کروی Using Spherical Maps

  • با استفاده از نقشه برداری خودکار Using Automatic Mapping

  • چند ضلعی و سطوح فرعی نقشه برداری UV UV Mapping Polygon and Sub-D Surfaces

  • استفاده از پیش بینی های چندگانه Using Multiple Projections

  • استفاده از Unfold برای اصلاح پوسته های UV Using Unfold to Modify UV Shells

  • مقابله با مسائل UV Dealing with UV Issues

  • آماده سازی دایناسور برای چیدمان UV Prepping the Dinosaur for UV Layout

  • نقشه برداری UV بدن UV Mapping the Body

  • تکمیل اشعه ماوراء بنفش بر روی بدن Finishing the UVs on the Body

  • نقشه برداری مسطح سر Planar Mapping the Head

  • نقشه برداری خودکار پاها Auto Mapping the Legs

  • پایان دادن به پاها Finishing the Legs

  • نقشه برداری خودکار بازوها Auto Mapping the Arms

  • نقشه برداری مسطح دست ها Planar Mapping the Hands

  • پایان دادن به دست ها Finishing the Hands

  • نقشه برداری از پاها Mapping the Feet

  • پایان دادن به پاها Finishing the Feet

  • UV نقشه برداری زبان UV Mapping the Tongue

  • چیدمان UV خود را Arranging Your UV Layout

  • ایجاد عکس های فوری UV Creating UV Snapshots

  • انتقال چیدمان های UV Transferring UV Layouts

  • کار با UV در ZBrush Working with UVs in ZBrush

نمایش نظرات

آموزش گردش کار نقشه برداری UV در مایا 2008
جزییات دوره
3h 21m
25
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.