آموزش ایجاد صحنه روایت در ZBrush

Narrative Scene Creation in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش های ZBrush، مراحل ساخت یک صحنه روایی از ابتدا با استفاده از ZBrush را طی می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R3. در این سری از آموزش های ZBrush، روند ایجاد یک صحنه روایت را از ابتدا با استفاده از ZBrush مرور خواهیم کرد. ZBrush یک ابزار عالی برای ایجاد دارایی برای فیلم یا بازی است، و همچنین یک راه عالی برای تنظیم و رندر کردن کل صحنه‌هایی است که می‌توانند داستانی را روایت کنند. در این دوره، ما یک صحنه شکار در سطح میکروسکوپی ایجاد خواهیم کرد. ما موجودات و شخصیت‌های ZSpheres را از طریق فرآیند مجسمه‌سازی و ژست‌سازی می‌سازیم. ما از نویز برای اضافه کردن جزئیات به مدل‌های خود استفاده می‌کنیم و زمین و لباس را از ابتدا ایجاد می‌کنیم. ما متریالی را برای تقلید از ظاهر یک تصویر از میکروسکوپ الکترونی تنظیم می کنیم و یک رندر نهایی در ZBrush ایجاد می کنیم که می توانیم کمی در فتوشاپ آن را تغییر دهیم. در پایان شما یک تصویر نهایی سرگرم کننده خواهید داشت، اما همچنین تمام مراحل ایجاد صحنه را گذرانده اید، بنابراین ابزارهای مورد نیاز برای شروع ایجاد صحنه های سفارشی خود را خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R3.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد صحنه روایت در ZBrush Narrative Scene Creation in ZBrush

  • نگاهی به مرجع صحنه Looking at Scene Reference

  • راه اندازی موجود Tardigrade Starting the Tardigrade Creature

  • مجسمه سازی Tardigrade Sculpting the Tardigrade

  • اضافه کردن پنجه ها Adding the Claws

  • ساختن دهان Tardigrade Building the Tardigrade's Mouth

  • اتمام Tardigrade Finishing the Tardigrade

  • راه اندازی Sem Material Setting up the Sem Material

  • ایجاد هندسه پایه هانتر Creating the Hunter Base Geometry

  • مجسمه سازی شکارچی Sculpting the Hunter

  • اضافه کردن موهای شکارچی با فیبرمش Adding the Hunter's Hair with Fibermesh

  • ایجاد لوازم جانبی شکارچی Creating the Hunter's Accessories

  • ساختن گرده و باکتری Building Pollen and Bacteria

  • ساخت زمین سطحی Building the Surface Terrain

  • نشان دادن Tardigrade Posing the Tardigrade

  • ژست شکارچیان Posing the Hunters

  • تنظیم صحنه Setting up the Scene

  • ایجاد بهترین رندر پیش نمایش Creating a Best Preview Render

  • ویرایش تصویر نهایی در فتوشاپ Editing the Final Image in Photoshop

نمایش نظرات

آموزش ایجاد صحنه روایت در ZBrush
جزییات دوره
2h 53m
19
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.