آموزش تکنیک های Retopology در Maya LT

Retopology Techniques in Maya LT

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: با ظهور گردش کار مجسمه سازی با وضوح بالا ، دارایی های مدل سازی شده که ایجاد می کنیم ، گاهی اوقات کار در حالت بومی آنها دشوار است. نرم افزار مورد نیاز: Maya LT 2015. با ظهور جریان کار مجسمه سازی با وضوح بالا ، دارایی های مدل سازی شده که ایجاد می کنیم ، گاهی اوقات کار در کشور بومی آنها دشوار است. به همین دلیل ، معمولاً از ابزارهای مختلفی برای ایجاد توپولوژی جدید و مناسب برای خط لوله برای مدل استفاده می شود. روش های مختلفی برای ایجاد این هندسه وجود دارد و مهم است که روشی که ما استفاده می کنیم سریع ، کارآمد باشد و کنترل مورد نیاز را به ما ارائه دهد. Maya LT به طور خاص برای گردش کار در بازی ساخته شده است ، بنابراین دارای برخی ابزارهای متمرکز بر ایجاد توپولوژی جدید است. ما مدل مرجع خود را تنظیم خواهیم کرد تا توپولوژی جدیدی که ایجاد می کنیم به سطح زمین بخورد. ما در مورد استفاده از Quad Draw برای قرار دادن تعاملی نقاط و چند ضلعی ها در سطح مدل خود صحبت خواهیم کرد. ما همچنین هنگام ایجاد یک مش جدید برای یک موجود پرنده ، قابلیت Shrink Wrap را پوشش خواهیم داد و در مورد نگرانی های جریان لبه صحبت خواهیم کرد. ما همچنین برخی از راه هایی را که می توانیم چگونه توابع Quad Draw را سفارشی کنیم و روش هایی را برای سرعت بخشیدن به روند retopology در اشکال غیر معمول بررسی کنیم ، بیان خواهیم کرد. در پایان این آموزش ، شما می توانید از مجسمه های با وضوح بالا مش های بهینه شده ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya LT 2015.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

تکنیک های Retopology در Maya LT Retopology Techniques in Maya LT

  • راه اندازی مش مرجع Setting up the Reference Mesh

  • شروع توپولوژی جدید با Quad Draw Starting the New Topology with Quad Draw

  • تغییر تنظیمات ترجیحی چهار نفره Changing Quad Draw Preferences

  • سرعت بخشیدن به Retopology با چهار نوار Speeding up Retopology with Quad Strips

  • لبه های طولانی Extending Edges

  • استفاده از Shrinkwrap برای شروع توپولوژی ما Using Shrinkwrap to Jump Start Our Topology

  • آینه سازی مش جدید ما Mirroring Our New Mesh

  • ایجاد مش های کوچک بسته بندی شده سفارشی Creating Custom Shrink Wrapped Meshes

  • اتمام مش جدید Finishing the New Mesh

نمایش نظرات

آموزش تکنیک های Retopology در Maya LT
جزییات دوره
1h 1m
10
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.