آموزش ZBrush برای هنرمندان Mudbox

ZBrush for Mudbox Artists

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این مجموعه آموزش ، ما در مورد برخی از مواردی که هنرمندان Mudbox هنگام کار در ZBrush باید بدانند صحبت خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6 ، Mudbox 2014. همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه 1m 22s ZBrush برای هنرمندان Mudbox 2 ساعت و 12 دقیقه 31 ثانیه علائم تجاری و نامهای تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ZBrush برای هنرمندان Mudbox ZBrush for Mudbox Artists

  • مبانی ZBrush ZBrush Basics

  • کار با هندسه پایه Working with Base Geometry

  • تکنیک های ایجاد هندسه Geometry Creation Techniques

  • تنظیم تصاویر مرجع Setting up Reference Images

  • کار با مواد و روشنایی Working with Materials and Lighting

  • کار با UV در ZBrush Working with UVs in ZBrush

  • گردش کار بافت Texturing Workflows

  • با استفاده از برس Using Brushes

  • نقاشی با کانون توجه Painting with Spotlight

  • کار غیر مخرب Working Non-destructively

  • رتوپولوژی در ZBrush Retopology in ZBrush

  • تکنیک های ژست Posing Techniques

  • پخت نقشه ها از ZBrush Baking Maps from ZBrush

  • کاهش Polycount Polycount Reduction

  • ادغام با سایر برنامه ها Integration with Other Applications

  • بازسازی پروژه های Mudbox Rebuilding Mudbox Projects

نمایش نظرات

آموزش ZBrush برای هنرمندان Mudbox
جزییات دوره
2h 13m
17
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.