آموزش استفاده از افکتور صدا در CINEMA 4D

Using the Sound Effector in CINEMA 4D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش یاد می گیریم که از Sound Effector برای ساخت سکانس های متحرک در CINEMA 4D استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D 11.5. در این آموزش یاد می گیریم که از Sound Effector برای ایجاد سکانس های متحرک در CINEMA 4D استفاده کنیم. CINEMA 4D تعدادی ابزار واقعا جالب را در اختیار ما قرار می دهد که می توانیم از آنها برای متحرک سازی سریع هندسه خود استفاده کنیم. با استفاده از اشیاء کلونر در ترکیب با افکتورهای مختلف، می‌توانیم خیلی سریع به نتایج پیچیده‌ای دست پیدا کنیم. یکی از این افکت‌ها، Sound Effector، به ما امکان می‌دهد تا تبدیل‌های متحرک اشیاء و Cloner‌های خود را بر اساس یک آهنگ یا فایل صوتی دیگر انجام دهیم. ما اصول اولیه Sound Effector را بررسی خواهیم کرد و از یک پروژه انتزاعی به عنوان فرصتی برای ایجاد افکت های مختلف استفاده خواهیم کرد. ما همچنین می توانیم فرکانس های مختلف را با استفاده از Sound Effector ایزوله کنیم تا فقط بخشی از صدا اثری داشته باشد. ما همچنین می توانیم از Sound Effector برای هدایت رنگ اشیاء خود استفاده کنیم. پس از پایان کار با این آموزش، درک خوبی از نحوه عملکرد افکتور صدا در CINEMA 4D خواهید داشت و آماده خواهید بود که آن را در پروژه های خود بگنجانید. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D 11.5.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

استفاده از افکتور صدا در CINEMA 4D Using the Sound Effector in CINEMA 4D

  • اصول اولیه افکتور صدا Basics of the Sound Effector

  • راه اندازی حلقه بیرونی Setting up the Outer Ring

  • افزودن دیسک های ضربان دار Adding Pulsing Discs

  • راه اندازی مرکز کره Setting up the Center Sphere

  • افزودن گروه بیرونی صفحات Adding the Outer Group of Plates

  • ساخت دنباله دارهای چرخان برای لهجه Building Spinning Comets for Accent

  • اضافه کردن یک ابر کره Adding a Cloud of Spheres

  • اضافه کردن یک حرکت دوربین و انیمیشن نهایی Adding a Camera Move and Final Animation

نمایش نظرات

آموزش استفاده از افکتور صدا در CINEMA 4D
جزییات دوره
1h 12m
9
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.