آموزش بافت شخصیت های نسل بعدی در ZBrush

Texturing Next-Gen Characters in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: یک گردش کار تولید و روش‌های صرفه‌جویی در زمان برای ایجاد شخصیت‌های بافت‌دار آماده بازی، تکنیک‌های نقاشی بافت، و افزودن بهبود شخصیت‌ها برای جذابیت را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5 و بالاتر، ZBrush 3.1، Photoshop. شامل بیش از 4 ساعت آموزش پروژه محور برای هنرمندانی است که فرآیندهای خلاقانه کاراکترهای بافت را برای بازی های نسل بعدی یاد می گیرند. نکات برجسته محبوب عبارتند از: راه اندازی مواد پایه در ZBrush. پر کردن ابزارهای فرعی با رنگ. نقاشی پانل های روشن; نقاشی با تقارن; جداسازی بخش‌هایی از ابزارهای فرعی. کار با چند گروه؛ ماسک حفره برای تأکید بر جزئیات. Painting Wear into Armor; اضافه کردن تنوع رنگ؛ لایه بندی رنگ و جزئیات برای پوست. ترکیب جزئیات بافت با آلفا. تکنیک های PolyPainting; ادغام فتوشاپ با ZApplink. کلون کردن جزئیات عکاسی. نقاشی اسکار و پوسیدگی; تبدیل رنگ های PolyPaint به نقشه های بافت. نقاشی با پروجکشن استاد; استفاده از Cavity Maps به عنوان راهنمای بافت. ویرایش بافت ها در فتوشاپ؛ مونتاژ تکسچرها در فتوشاپ نقاشی نقشه های Speccular در ZBrush. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5 و بالاتر، ZBrush 3.1، Photoshop.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • بررسی اجمالی پروژه و بحث گردش کار Project Overview and Workflow Discussion

بافت کاراکترهای نسل بعدی در ZBrush Texturing Next-gen Characters in ZBrush

  • استفاده از Paint-overs برای انجام طرح های رنگی Using Paint-overs to Work out Color Schemes

  • راه اندازی مواد در ZBrush Setting up Materials in ZBrush

  • اعمال رنگ های پایه در ابزارهای فرعی Applying Base Colors to SubTools

  • مسدود کردن در رنگ ها برای گوشت Blocking in Colors for the Flesh

  • افزودن رنگ و بافت زیرین به گوشت Adding Underlying Color and Texture to the Flesh

  • اضافه کردن جزئیات نقطه ای با آلفا Adding Spot Detail with Alphas

  • ترکیب جزئیات پوست با هم Blending Skin Detail Together

  • پایان دادن به پوست Finishing the Skin

  • نقاشی جای زخم روی بازو و شکم Painting the Scarring on the Arm and Abs

  • رنگ آمیزی پایه پا Painting the Leg Base

  • نقاشی پانل های زرهی برجسته Painting the Raised Armor Panels

  • استفاده از پوشش حفره برای تأکید بر جزئیات Using Cavity Masking to Emphasize Detail

  • رنگ آمیزی مناطق فرورفته Painting Recessed Areas

  • رنگ آمیزی لوله ها Painting the Tubes

  • نقاشی تفنگ Painting the Gun

  • افزودن سایش و پارگی به قطعات زره Adding Wear and Tear to the Armor Pieces

  • اضافه کردن علائم انفجار و آسیب به زره Adding Blast Marks and Damage to the Armor

  • نقاشی پانل های روشن در زره Painting Illuminated Panels into the Armor

  • با استفاده از ZProject Brush برای کلون کردن جزئیات از عکس ها Using the ZProject Brush to Clone Detail from Photographs

  • تبدیل رنگ های چند رنگ به نقشه های بافت Converting Poly-paint Colors to Texture Maps

  • استفاده از Projection Master برای رنگ آمیزی جزئیات Using Projection Master to Paint Detail

  • برای اتصال به فتوشاپ از ZAppLink استفاده کنید Using ZAppLink to Connect to Photoshop

  • نقاشی بافت در فتوشاپ Painting Textures in Photoshop

  • جمع آوری و ذخیره بافت ها در فتوشاپ Assembling and Saving out Textures in Photoshop

  • رندر کردن بافت ها و نقشه های معمولی در منتال ری Rendering Textures and Normal Maps in mental ray

  • نقاشی یک نقشه Specular در ZBrush Painting a Specular Map in ZBrush

  • درس پاداش: استفاده از Cavity Maps به عنوان راهنمای نقاشی در فتوشاپ Bonus Lesson: Using Cavity Maps as Painting Guides in Photoshop

نمایش نظرات

آموزش بافت شخصیت های نسل بعدی در ZBrush
جزییات دوره
4h 13m
28
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.