آموزش اضافه کردن توپولوژی صورت در 3ds Max

Adding Facial Topology in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره، روش‌هایی را برای افزودن توپولوژی به مدل موجود برای امکان‌پذیر ساختن شکل‌ها و عبارات دهان پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010. هنگام تمرکز بر روی انیمیشن، داشتن یک شخصیت برای کار کردن مهم است. در دوره قبلی، روند ساخت یک کاراکتر دوپا را پوشش دادیم که بتوانیم از آن برای تمرین انیمیشن خود استفاده کنیم. شخصیت می تواند به خوبی کار کند زیرا ما سعی می کنیم عمل و احساسات را فقط از طریق حرکت بدن نشان دهیم. در حالی که این تمرین عالی برای استفاده حداکثری از حرکات بدن شخصیت ما است، در برخی مواقع ما احتمالاً می خواهیم شروع به ایجاد حالات چهره کنیم و حتی کاراکتر خود را به حرف زدن وادار کنیم. ما می توانیم این کار را با اضافه کردن هندسه برای تعریف دهان شخصیت خود انجام دهیم. در این دوره، روش‌هایی را برای افزودن توپولوژی به مدل موجود برای امکان‌پذیر ساختن شکل‌ها و عبارات دهان پوشش خواهیم داد. ما از ابزارهای مختلفی در 3ds Max استفاده می کنیم تا به صورت دستی لبه ها را اضافه و حذف کنیم و به طور کلی هندسه را در صورت لزوم تغییر مسیر دهیم. همچنین هندسه داخلی دهان را اضافه می کنیم و مطمئن می شویم که سر با بدنه موجود دوباره جمع شده است. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

اضافه کردن توپولوژی صورت در 3ds Max Adding Facial Topology in 3ds Max

  • جداسازی هندسه سر Isolating the Head Geometry

  • ایجاد حلقه های اولیه لبه دهان Creating Initial Mouth Edge Loops

  • ترسیم مجدد هندسه گونه Redrawing the Cheek Geometry

  • فرم دادن به لب ها Shaping the Lips

  • مدل سازی فضای داخلی دهان Modeling the Interior of the Mouth

  • ساختن دندان ها Building the Teeth

  • اضافه کردن زبان Adding the Tongue

  • مونتاژ مجدد سر و بدن Reassembling the Head and Body

نمایش نظرات

آموزش اضافه کردن توپولوژی صورت در 3ds Max
جزییات دوره
0h 56m
9
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.