آموزش MeshFusion گردش کار در MODO

MeshFusion Workflows in MODO

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش MODO ، با رابط MeshFusion آشنا می شویم و ساخت یک شی. Fusion ساده مبتنی بر درخت را شروع می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: MODO 901. در این آموزش MODO ، ما در مورد رابط MeshFusion اطلاعات خواهیم گرفت و ساخت یک شی F Fusion ساده مبتنی بر درخت را شروع خواهیم کرد. Booleans برای مدت طولانی وجود داشته است و با افزودن یا کم کردن اشیا different مختلف از یکدیگر می توانیم اشیا complex پیچیده ای ایجاد کنیم. اما مسائلی مانند انتقال ضعیف از جسم به شی و توپولوژی نهایی نامرتب ، بعضی اوقات کار با Booleans را دشوار کرده است ، حتی اگر باعث صرفه جویی در وقت شود. MeshFusion ، که در MODO 901 تعبیه شده است ، بسیاری از این مشکلات را برطرف می کند و به ما امکان می دهد اشیا sm صاف را با کنترل بسیار زیادی روی لبه های انتقال و در درختان پیچیده یا شبکه های بولی ترکیب کنیم. ما یاد خواهیم گرفت که اشیا within موجود در مورد Fusion را دستکاری کرده و نحوه رفتار آنها را تغییر دهیم. ما همچنین می خواهیم نوارها را تغییر دهیم تا ظاهر خطوط انتقال شی را تغییر دهیم. ما یاد خواهیم گرفت که از یک روش مبتنی بر شماتیک برای ایجاد شبکه های بزرگ بولی با اتصال گره ها استفاده کنیم. ما با یادگیری خروجی هندسه چند ضلعی از موارد Fusion به پایان خواهیم رسید. با پایان این آموزش MODO ، شما درک کاملی از نحوه استفاده از پلاگین MeshFusion در پروژه های خود خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: MODO 901.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

MeshFusion گردش کار در MODO MeshFusion Workflows in MODO

  • با استفاده از رابط همجوشی مش Using the Mesh Fusion Interface

  • ایجاد یک مورد تلفیقی ساده Creating a Simple Fusion Item

  • تغییر گزینه های نمایش Changing Display Options

  • اصلاح نوارها Modifying Strips

  • درون درخت کار کردن Working Within the Tree

  • ایجاد یک مورد تلفیقی شماتیک Creating a Schematic Fusion Item

  • تبدیل یک درخت به همجوشی شماتیک Converting a Tree to Schematic Fusion

  • ایجاد دکمه ها و سوراخ ها Creating Buttons and Holes

  • اتمام کنترلر Finishing the Controller

  • خروجی هندسه چند ضلعی Outputting Polygon Geometry

نمایش نظرات

آموزش MeshFusion گردش کار در MODO
جزییات دوره
1h 6m
11
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
13
4.5 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.