آموزش مجسمه سازی گوش انسان در ZBrush

Sculpting Human Ears in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: گوش یکی از مواردی است که برای ظاهر یک مدل انسان بسیار مهم است. اما گاهی اوقات می‌توان این قسمت‌های حیاتی سر را با عجله ما برای کار بر روی سایر قسمت‌های مهم، جالب یا جالب مدل، پوشاند. نرم افزار...گوش ها یکی از مواردی است که برای ظاهر یک مدل انسان بسیار مهم است. اما گاهی اوقات می‌توان این قسمت‌های حیاتی سر را با عجله ما برای کار روی قسمت‌های مهم، جالب یا باحال مدل، پوشاند. برخی از ما نیز ممکن است از ایجاد گوش های واقع گرایانه اجتناب کنیم زیرا زمانی را برای بررسی ساختارهای موجود در بازی اختصاص نداده ایم. در این دوره به ساختارهای پایه گوش می پردازیم - عناصری که گوش را شبیه به گوش می کنند. سپس راه‌های سریع و آسانی را در ZBrush برای جلوگیری از آن ساختارها با استفاده از DynaMesh و قرار دادن لوله‌ها برای به دست آوردن ظاهری کاملاً تعریف‌شده پوشش می‌دهیم. ما یاد می گیریم که گوش را دوباره بشوریم و سپس از انواع برس های مجسمه سازی برای تکمیل گوش استفاده کنیم. در پایان، درک بسیار بهتری از ساختار گوش خواهید داشت و راحت‌تر می‌توانید گوش‌هایی را برای شخصیت‌های انسانی خود ایجاد و مجسمه‌سازی کنید.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مجسمه سازی گوش انسان در ZBrush Sculpting Human Ears in ZBrush

  • آناتومی خارجی گوش انسان External Anatomy of the Human Ear

  • تنظیم تصویر مرجع Setting up a Reference Image

  • ساخت پایه گوش Building the Ear Base

  • اضافه کردن ساختارهای گوش Adding the Ear Structures

  • Remeshing مدل گوش Remeshing the Ear Model

  • مجسمه سازی نهایی گوش Final Sculpting of the Ear

نمایش نظرات

آموزش مجسمه سازی گوش انسان در ZBrush
جزییات دوره
0h 50m
7
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.