آموزش مدلسازی سطوح سخت با NURBS در 3ds Max

Modeling Hard Surfaces with NURBS in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره از تعدادی تکنیک NURBS برای ساخت اسکیت بورد در 3ds Max استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010 و بالاتر. در این دوره از تعدادی تکنیک NURBS برای ساخت اسکیت بورد در 3ds Max استفاده خواهیم کرد. هندسه NURBS چندین مزیت را نسبت به انواع دیگر روش‌های ساختمانی موجود فراهم می‌کند، اما فرآیند ایجاد هندسه NURBS تا حدودی با ساخت چند ضلعی یا مدل‌های زیر d متفاوت است. ما مدل‌سازی سطوح سخت را با استفاده از ابزارها و تکنیک‌های مختلف NURBS و spline در 3ds Max برای ساخت یک اسکیت بورد بررسی خواهیم کرد. ما به ابزارهایی مانند فیله، ساختن NURBS اولیه و استفاده از spline خواهیم پرداخت. پس از تکمیل، طعم فرآیند ساخت NURBS در 3ds Max را خواهید چشید و می توانید از این ابزارها در پروژه های خود استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مدلسازی سطوح سخت با NURBS در 3ds Max Modeling Hard Surfaces with NURBS in 3ds Max

  • ساخت عرشه اسکیت بورد Building the Deck of the Skateboard

  • اضافه کردن ضخامت به عرشه Adding Thickness to the Deck

  • ساخت یک پایگاه برای کامیون Building a Base for the Truck

  • ساخت قطعات کامیون Building the Truck Pieces

  • مدلسازی یک انتقال صاف بر روی قطعات کامیون Modeling a Smooth Transition on the Truck Pieces

  • اضافه کردن چرخ و پیچ و مهره Adding Wheels and Bolts

  • اتمام اسکیت بورد Finishing the Skateboard

نمایش نظرات

آموزش مدلسازی سطوح سخت با NURBS در 3ds Max
جزییات دوره
0h 53m
8
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.