آموزش گردش کار مجسمه سازی در CINEMA 4D

Sculpting Workflows in CINEMA 4D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش های CINEMA 4D، اعضا یاد خواهند گرفت که از ابزارهای مجسمه سازی در CINEMA 4D Studio برای ایجاد مدل های بسیار دقیق و با وضوح بالا استفاده کنند. ما با صحبت در مورد نحوه تنظیم هندسه برای مجسمه‌سازی شروع می‌کنیم و به یک موضوع می‌پردازیم... تنظیمات و گزینه‌های رایج قلم مو مانند تقارن و حرکت ثابت را که می‌تواند جریان کار ما را سرعت بخشد، پوشش می‌دهیم. ما همچنین در مورد اهمیت کار با لایه ها و اینکه چگونه آنها می توانند انعطاف پذیری را به روش کار ما اضافه کنند صحبت خواهیم کرد. ما همچنین استفاده از مهرها را در فرآیند مجسمه‌سازی پوشش می‌دهیم و با پختن نقشه‌ها برای بازتولید جزئیات مجسمه‌سازی شده خود بر روی مش‌های پایه با وضوح پایین کار را به پایان می‌رسانیم. پس از اتمام، یک نمای کلی از روند مجسمه سازی در CINEMA 4D خواهید داشت و می توانید شروع به ادغام این ابزارها در گردش کار ایجاد دارایی خود کنید.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

گردش کار مجسمه سازی در CINEMA 4D Sculpting Workflows in CINEMA 4D

  • راه اندازی مجسمه Setting up a Sculpt

  • کار با سطوح فرعی Working with Subdivision Levels

  • عملکرد برس مجسمه سازی Sculpting Brush Functionality

  • با استفاده از Grab، Smooth و Erase Using Grab, Smooth, and Erase

  • با استفاده از موم، خراش دادن و پر کردن Using Wax, Scrape, and Fill

  • با استفاده از چاقو و نیشگون گرفتن Using Knife and Pinch

  • استفاده از Flatten and Inflate Using Flatten and Inflate

  • کار با تمبر Working with Stamps

  • مجسمه سازی با لایه ها Sculpting with Layers

  • گزینه های گردش کار Workflow Options

  • آماده کردن نقشه ها Baking out Maps

نمایش نظرات

آموزش گردش کار مجسمه سازی در CINEMA 4D
جزییات دوره
1h 43m
12
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.