آموزش ایجاد شخصیت های کارتونی در مایا 2008

Creating Cartoon Characters in Maya 2008

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: یک گردش کار تولید برای ایجاد شخصیت های کارتونی سه بعدی، توسعه ظاهر، و تعداد زیادی از تکنیک های صرفه جویی در زمان برای مدل سازی، چیدمان UV، بافت سازی و مونتاژ سایه بان را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8 و بالاتر (2008 برای فایل های پروژه مورد نیاز است). گردش کار تولید برای ایجاد شخصیت های کارتونی سه بعدی، توسعه ظاهر، و تعداد زیادی از تکنیک های صرفه جویی در زمان برای مدل سازی، چیدمان UV، بافت سازی و مونتاژ سایه بان را بیاموزید. شامل بیش از 7.5 ساعت آموزش پروژه محور برای هنرمندانی است که فرآیندهای هنری خلق شخصیت های کارتونی سبک شده را همانطور که در فیلم های انیمیشن دیده می شود، یاد می گیرند. برجسته های محبوب عبارتند از: توسعه نگاه. افزودن درخواست تجدیدنظر؛ نسبت های اغراق آمیز؛ اضافه کردن جزئیات به صورت استراتژیک. ایجاد توپولوژی مفید؛ مدل سازی برای انیمیشن; ساده سازی اشکال؛ کار از مرجع محدود. عیب یابی Edge Flow; کار با چند قطعه؛ کار با انواع هندسه چندگانه؛ ایجاد توهم جزئیات؛ چیدمان UV؛ ایجاد بافت های سبک شده؛ ایجاد نقشه های رنگی؛ ایجاد نقشه های دست انداز. تولید نقشه های چشمگیر. روش های جایگزین برای تولید بافت. راه اندازی سایه بان و متریال. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8 و بالاتر (2008 برای فایل های پروژه مورد نیاز است).

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد شخصیت های کارتونی در مایا 2008 Creating Cartoon Characters in Maya 2008

  • اثر هنری مرجع/مسدود کردن در بدن Reference Artwork / Blocking in the Body

  • اضافه کردن یک شکل سر ناهموار Adding a Rough Head Shape

  • ساختن و قرار دادن چشم Constructing and Placing the Eye

  • مدل سازی حفره چشم Modeling the Eye Socket

  • اتمام حفره چشم Finishing the Eye Socket

  • شکل دادن به بینی Shaping the Nose

  • اتمام ناحیه بینی Finishing the Nose Area

  • اضافه کردن توپولوژی برای دهان Adding Topology for the Mouth

  • تکمیل دهان Completing the Mouth

  • اضافه کردن چانه با چین و چروک Adding a Chin with Wrinkles

  • مدل سازی گوش Modeling the Ear

  • کار بر روی ابرو/عیب یابی و پایان دادن به سر Working on Brow / Troubleshooting and Finishing the Head

  • مدل سازی ساق و لگن Modeling the Leg and Pelvis

  • دستبند بازو و پیراهن ساختمان Building Arm and Shirt Cuff

  • مدل سازی پایه برای دست Modeling a Base for the Hand

  • ساختن یک انگشت Building a Finger

  • افزودن انگشتان به دست Adding the Fingers to the Hand

  • پایان دادن به دست Finishing the Hand

  • ساخت پایه برای کفش Building a Base for the Shoe

  • ادامه ساخت کفش Continuing to Build the Shoe

  • اضافه کردن قسمت بیرونی کفش و بند Adding the Outer Part of the Shoe and Laces

  • اضافه کردن پاپیون بند کفش Adding a Shoelace Bow

  • کار بر روی بدن/اتصال بازو Working on the Body / Attaching the Arm

  • اتمام بدن Finishing the Body

  • اضافه کردن دکمه ها و زیرپیراهن Adding Buttons and an Undershirt

  • مدل سازی سبیل Modeling the Moustache

  • اضافه کردن ابروها Adding the Eyebrows

  • ساختن مو Building the Hair

  • اضافه کردن کلاه نگهبان Adding a Watchman's Cap

  • اضافه کردن نشان و کمربند Adding a Badge and Belt

  • اضافه کردن کلیدها و جاکلیدی Adding Keys and a Keychain

  • ساخت چراغ قوه Building a Flashlight

  • قرار دادن اشعه ماوراء بنفش بر روی سر Laying out the UVs on the Head

  • ایجاد بافت سر Creating the Head Texture

  • ذخیره کردن Maps for the Head Saving out Maps for the Head

  • راه اندازی Head Shader Setting up the Head Shader

  • قرار دادن اشعه ماوراء بنفش بر روی مو Laying out the UVs on the Hair

  • ایجاد بافت مو Creating the Hair Texture

  • راه اندازی Hair Shader Setting up the Hair Shader

  • ایجاد بافت چشم Creating the Eye Texture

  • راه اندازی سایه چشم Setting up the Eye Shaders

  • راه اندازی Shaders برای لوازم جانبی Setting up Shaders for Accessories

  • سایه بان های تکمیلی برای لوازم جانبی Finishing Shaders for Accessories

  • نتیجه Conclusion

  • درس پاداش: اضافه کردن پراکندگی زیرسطحی Bonus Lesson: Adding Sub-surface Scattering

نمایش نظرات

آموزش ایجاد شخصیت های کارتونی در مایا 2008
جزییات دوره
7h 31m
46
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.