آموزش خط تولید خط تولید 'Daydreamer' جلد 1: مدل سازی و UV

'Daydreamer' Production Pipeline Volume 1: Modeling and UVs

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: این دوره طراحی شده است تا نگاهی به چگونگی استفاده ما از MODO و Maya برای ایجاد مدل های ترکیبی از اقدام زنده/کوتاه متحرک که برای SIGGRAPH انجام داده ایم ، ایجاد کند. نرم افزار مورد نیاز: MODO 901، Maya 2016. این دوره برای این منظور طراحی شده است که شما را به چگونگی استفاده از MODO و مایا جهت ایجاد مدل هایی برای ترکیبی از کنش های زنده/انیمیشن ترکیبی که برای SIGGRAPH انجام داده ایم ، ارائه دهد. اهداف این دوره با سرعت بالا شامل بینش شما در مورد چگونگی برنامه ریزی برای این پروژه ، نحوه تجزیه دارایی ها و نحوه مواجهه با برخی چالش های مدل سازی خاص است. ما مرحله به مرحله از ایجاد دارایی نخواهیم رفت ، بلکه بیشتر در مورد مفاهیم کلی درگیر ، ترتیب مراحل و ابزارهای مورد استفاده صحبت خواهیم کرد. ما همچنین در مورد ایجاد عکسهای خود در مورد نکات مهمی که باید در ذهن داشته باشید صحبت خواهیم کرد. قبل از شروع ، من توصیه می کنم تجربه استفاده از MODO و Maya را داشته باشید زیرا در مورد چندین مفهوم مدل سازی صحبت خواهیم کرد. اگر شما یک هنرمند تازه وارد در MODO یا Maya هستید ، ما چندین دوره و مسیر یادگیری داریم که می توانید برای شروع سریع از آنها استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: MODO 901 ، مایا 2016.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

خط تولید خط تولید Daydreamer جلد 1: مدل سازی و UV Daydreamer Production Pipeline Volume 1: Modeling and UVs

  • ایجاد یک برنامه Creating a Plan

  • مدل سازی موشک Modeling the Rocket

  • طرح UV و تولید مش UV Layout and Mesh Output

  • مدل سازی ربات Modeling the Robot

  • ربات ماورا بنفش و خروجی مش Robot UVs and Mesh Output

  • مدل سازی بیگانه Modeling the Alien

  • تغییرات ایجاد Creation Variations

  • شروع محیط زیست Starting the Environment

  • ایجاد سنگ به عنوان Sprites Creating Rocks as Sprites

  • ایجاد قهرمانان سنگ Creating Hero Rocks

  • پانسمان مجموعه Dressing the Set

نمایش نظرات

آموزش خط تولید خط تولید 'Daydreamer' جلد 1: مدل سازی و UV
جزییات دوره
1h 23m
12
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.