آموزش شروع کار با Texturing در MODO

Getting Started with Texturing in MODO

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: MODO یک برنامه سه بعدی عالی و همه جانبه است که ابزارهایی را در طیف وسیعی از رشته ها ارائه می دهد. نرم افزار مورد نیاز: MODO 701. گسترش همه مقدمه و بررسی اجمالی پروژه 1m 9s شروع کار با Texturing در MODO 1 ساعت 38 متر 6 ثانیه علائم تجاری و نامهای تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

شروع کار با Texturing در MODO Getting Started with Texturing in MODO

  • تنظیم صحنه Setting the Scene

  • شروع بافت پایه Starting the Base Texture

  • لایه لایه Back Texture Layering the Back Texture

  • ترکیب لایه ها با هم Blending Layers Together

  • استفاده مجدد از نقشه های بافت Repurposing Texture Maps

  • لکه ها و لکه های نقاشی Painting Spots and Blemishes

  • افزودن مارک های ظریف Adding Subtle Markings

  • نقاشی الگوی پوست مشخص Painting a Defined Skin Pattern

  • نقاشی یک نقشه خاص Painting a Specular Map

  • بافت چشم با لایه رویه Texturing the Eye with a Procedural Layer

  • نقاشی یک زنبق عنبیه Painting an Iris Texture

  • پخت نقشه ها با هم Baking Maps Together

  • اضافه کردن انسداد Adding Occlusion

نمایش نظرات

آموزش شروع کار با Texturing در MODO
جزییات دوره
1h 39m
14
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.