آموزش مدلسازی خودرو در 3ds Max 2009

Automotive Modeling in 3ds Max 2009

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: یک گردش کار تولید برای مدل‌سازی خودرو در 3ds Max و بسیاری از تکنیک‌های Polygon، NURBS و Spline را بیاموزید که می‌توانند برای فیلم، بازی و طراحی خودرو استفاده شوند. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2009 و بالاتر (برای باز کردن پروژه لازم است... گردش کار تولید برای مدل سازی خودرو در 3ds Max و تعداد زیادی از تکنیک های Polygon، NURBS و Spline را بیاموزید که می توانند برای فیلم، بازی و خودرو استفاده شوند. طراحی. این آموزش شامل بیش از 7.5 ساعت آموزش پروژه محور است. نکات برجسته محبوب عبارتند از: تصاویر پس زمینه Viewport؛ ایجاد جریان خط خودرو؛ ایجاد چندین پانل نصب شده؛ ترسیم مجدد توپولوژی؛ افزودن وضوح برای سفت کردن لبه ها؛ افزودن حلقه های لبه با ابزار اتصال؛ حلقه لبه و انتخاب حلقه؛ تبدیل انتخاب‌های شی فرعی؛ افزودن هندسه با پل؛ شبیه‌سازی هندسه و شکل‌ها؛ اتصال و جدا کردن هندسه؛ هندسه ساختمان با منحنی‌ها؛ هندسه ساختمان با منحنی‌های NURBS؛ هندسه آینه‌ای؛ هندسه آینه‌ای؛ تقارن اصلاح‌کننده Geometryothometry; ایجاد جزئیات با ابزار Extrude، وارد کردن منحنی های Adobe Illustrator، ایجاد و افزودن متریال های واقعی، اضافه کردن Bump Maps به مواد. ایجاد طرح بندی UV؛ ایجاد هندسه با اصول اولیه. تغییر پارامترهای ایجاد هندسه. رئوس جوشکاری; ایجاد Splines و Patch. ویرایش/حذف پاسخ پیام با نقل قول. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2009 و بالاتر (برای باز کردن فایل های پروژه مورد نیاز است).

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • بررسی اجمالی پروژه Project Overview

مدل سازی خودرو در 3ds Max Automotive Modeling in 3ds Max

  • تنظیم تصاویر پس‌زمینه Viewport Setting up Viewport Background Images

  • مدل سازی قوس چرخ Modeling the Wheel Arches

  • پل زدن هندسه بین قوس ها Bridging Geometry Between the Arches

  • اکسترود کردن لبه ها در امتداد کناره Extruding Edges up Along the Side

  • اکسترود کردن پشت Extruding Out the Back

  • اکسترود کردن از جلو Extruding Out the Front

  • بهینه سازی توپولوژی در فاسیای جلو Tweaking the Topology on the Front Fascia

  • اکسترود در سراسر هود Extruding Across Hood

  • اکسترود در سراسر پشت و پایین Extruding Across the Back and Bottom

  • جدا کردن شکم پان Detaching the Belly Pan

  • جدا کردن و شکل دادن به هود Detaching and Shaping the Hood

  • افزودن جزئیات لبه به فاسیای جلو Adding Edge Detail to the Front Fascia

  • اکسترود در ناحیه دریچه جلو Extruding in the Front Vent Area

  • اضافه کردن Struts به گریل Adding Struts to the Grill

  • افزودن جزئیات باقی مانده فاسیا Adding Remaining Fascia Details

  • افزودن دریچه جانبی Adding the Side Vent

  • تکمیل جزئیات فاسیا Finishing the Fascia Details

  • اصلاح داخلی چراغ جلو Refining the Headlight Interior

  • پالایش توپولوژی تنه Refining the Topology of the Trunk

  • جدا کردن صندوق عقب و چراغ عقب Detaching the Trunk and Taillights

  • اتمام چراغ های عقب Finishing the Tail Lights

  • افزودن جزئیات بدنه به کناره Adding Body Detail to the Side

  • جدا کردن پانل ها Detaching the Panels

  • ساخت بالای کابین Building the Top of the Cab

  • اکسترود کردن پانل بادبان Extruding Down the Sail Panel

  • ساخت سقف Building the Roof

  • جدا کردن قاب درب Detaching the Door Frame

  • افزودن ضخامت به پانل ها Adding Thickness to the Panels

  • اضافه کردن پانل راکر Adding the Rocker Panel

  • افزودن جزئیات به Back End Adding Details to the Back End

  • اضافه کردن لوله های اگزوز Adding the Exhaust Pipes

  • جدا کردن درها Detaching the Doors

  • اضافه کردن دستگیره های در Adding Door Handles

  • شبیه سازی پانل چهارم Cloning the Quarter Panel

  • مدل سازی درپوش سوخت Modeling the Fuel Cap

  • ساخت شیشه جلو Building the Windshield

  • مدل سازی نور پشتی Modeling the Back Light

  • افزودن پنجره به درها Adding Windows to the Doors

  • مدل سازی پوشش ها برای پنجره های چهارم Modeling Covers for the Quarter Windows

  • اضافه کردن یک اسکوپ به هود Adding a Scoop to the Hood

  • ساخت اسپویلر Building a Spoiler

  • مدل سازی نشان تنه Modeling the Trunk Emblem

  • مدل سازی مش گریل Modeling the Grill Mesh

  • چراغ های سر ساختمان Building Head Lamps

  • اضافه کردن یک نشان به گریل Adding an Emblem to the Grill

  • ساخت تایر Building a Tire

  • اضافه کردن چرخ Adding the Wheel

  • تکمیل شکل چرخ Finishing the Shape of the Wheel

  • اضافه کردن جزئیات به چرخ Adding Detail to the Wheel

  • افزودن ترمز دیسکی و کالیپر Adding Disc Brake and Caliper

  • مدل سازی آینه دید عقب Modeling the Rear View Mirror

  • ایجاد یک چیدمان UV برای تایر Creating a UV Layout for the Tire

  • افزودن ماده رنگ خودرو Adding a Car Paint Material

  • ایجاد مواد بازتابنده Creating Reflector Materials

  • تنظیم مواد برای تایر Setting up a Material for the Tire

  • افزودن مواد باقیمانده Adding Remaining Materials

  • انجام تغییرات نهایی مواد Performing Final Material Changes

نمایش نظرات

آموزش مدلسازی خودرو در 3ds Max 2009
جزییات دوره
7h 42m
58
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.