آموزش مبانی مدل سازی بازی Prop

Game Prop Modeling Fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: بازی های ویدئویی پر از محیط های شگفت انگیز و پر از دارایی است که به ایجاد ظاهر بازی ها کمک می کند و فرصت های تعاملی را برای بازیکنان فراهم می کند. در این دوره ، شما یاد می گیرید که یک سینه غنیمت به سبک شمشیر و بیل را از ابتدا مجسمه سازی کنید. در مورد بازی ویدیویی مورد علاقه خود فکر کنید. از هر محتوا و سبکی که باشد ، همه آنها به جمعیت نیاز دارند تا جهان را آباد کنند. از قدرت گرفتن تا صندوقچه های غارت شده و موارد دیگر. در این دوره ، مبانی مدل سازی Game Prop ، شما یاد خواهید گرفت که با استفاده از مایا و ZBrush شروع به ایجاد یک صندوقچه غنیمت تلطیف شده از ابتدا کنید. ابتدا یاد می گیرید که یک مش پایه با استفاده از ابزارهای مدل سازی چند ضلعی در مایا ایجاد کنید. در مرحله بعدی ، خواهید فهمید که چگونه این هندسه را برای استفاده در ZBrush آماده کنید. سرانجام ، شما یاد خواهید گرفت که از گردش کار قدرتمند ZBrush برای ایجاد یک مش نهایی با وضوح بالا استفاده کنید. این دوره اولین گام در روند ایجاد دارایی است. پس از اتمام کار ، می توانید به دوره Game Prop Texturing Fundamentals بروید که در آنجا هندسه آماده بازی را ایجاد کرده و پایه آن را بافت می کنید. اما این مرحله اولیه حیاتی است و پس از پایان این دوره ، مهارت لازم را برای ساختن لوازم بازی خود خواهید داشت.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

مسدود کردن در Base Mesh Blocking in the Base Mesh

  • ساخت شکل اساسی Building the Basic Shape

  • درب ساختن Building the Lid

  • افزودن پاها Adding the Legs

  • افزودن قطعات دیواره بیرونی Adding Outer Wall Pieces

پالایش سینه Refining the Chest

  • ساختن برج های برتر Building the Top Ridges

  • ساخت لولاها Building the Hinges

  • ایجاد افتتاحیه Creating the Opening

  • افزودن ریل های فلزی Adding Metal Rails

  • افزودن لبه های پشتیبانی Adding Support Edges

مجسمه سازی اصول Sculpting Fundamentals

  • تازه کننده ZBrush ZBrush Refresher

  • آماده سازی مش در مایا Mesh Preparation in Maya

  • وارد کردن به ZBrush Importing to ZBrush

  • مجسمه سازی اساسی سنگ Basic Stone Sculpting

  • مجسمه سازی خطوط حکاکی شده Sculpting the Carved Lines

  • اضافه کردن پوشیدن Adding Wear

مجسمه سازی Sculpting Details

  • افزودن ترکهای دقیق Adding Detailed Cracks

  • تفکر روایی Thinking Narratively

  • جزئیات لولا Detailing the Hinge

  • ساخت یک سکه طلا Making a Gold Coin

  • پایان سکه Finishing the Coin

  • افزودن یک سکه سکه با NanoMesh Adding a Coin Pile with NanoMesh

  • مجسمه سازی الماس Sculpting the Diamond

نمایش نظرات

آموزش مبانی مدل سازی بازی Prop
جزییات دوره
3h 9m
23
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
10
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.