آموزش استفاده از PaintStop در ZBrush

Using PaintStop in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش ZBrush، مروری بر افزونه PaintStop در ZBrush خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush. در این آموزش ZBrush، مروری بر افزونه PaintStop در ZBrush خواهیم داشت. در حالی که نرم افزارهای گرافیک دیجیتال می توانند زندگی ما را با خودکار کردن وظایف و گرفتن نتایج سریع آسان تر کنند، دستیابی به همان اثراتی که ممکن است با رسانه های سنتی داشته باشیم می تواند چالش برانگیز باشد. اثراتی مانند خراشیدن زغال چوب روی یک سطح ناهموار یا ضربه های قلم موی یک رنگ غلیظ می تواند به آثار هنری ما اضافه شود. در این دوره، مروری بر افزونه PaintStop برای ZBrush خواهیم داشت که به ما امکان دسترسی به انواع ابزارهای هنری سنتی را می دهد. ما به رابط نگاهی خواهیم انداخت و کار با رسانه هایی مانند زغال چوب، جوهر، آبرنگ یا روغن را یاد خواهیم گرفت. ما از تصاویر و شابلون‌های ردیابی برای افزایش گردش کار خود استفاده می‌کنیم و یک تکنیک نقاشی UV را بررسی خواهیم کرد. پس از اتمام آموزش، می توانید به سرعت PaintStop را در گردش کار ZBrush خود ادغام کنید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

استفاده از PaintStop در ZBrush Using PaintStop in ZBrush

  • شروع کار با Paintstop Getting Started with Paintstop

  • استفاده از انواع مختلف رسانه Using Different Types of Media

  • ردیابی تصاویر در Paintstop Tracing Images in Paintstop

  • کار با ماسک و شابلون Working with Masks and Stencils

  • تنظیم تصاویر در Paintstop Adjusting Images in Paintstop

  • نقاشی روی چیدمان های UV Painting on UV Layouts

نمایش نظرات

آموزش استفاده از PaintStop در ZBrush
جزییات دوره
0h 46m
7
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.