آموزش نکات و ترفندهای بافت در مایا

Texturing Tips and Tricks in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره نکات و ترفندهای مختلف بافت را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Maya.در این دوره با نکات و ترفندهای مختلف بافت سازی آشنا می شویم. هر ویدیو در این دوره یک درس مستقل است که بر نکات و ترفندهایی متمرکز است که می‌تواند به بهبود گردش کار بافت‌سازی شما در مایا کمک کند. نرم افزار مورد نیاز: Maya.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه ای بر نکات و ترفندهای بافت سازی در مایا Introduction to Texturing Tips and Tricks in Maya

نکات و ترفندهای بافت در مایا Texturing Tips and Tricks in Maya

  • حرکت عددی UV ها در مایا Moving UVs Numerically in Maya

  • استفاده از ویرایشگر بافت UV برای انتخاب و اصلاح چندین شی Using UV Texture Editor to Select and Modify Multiple Objects

  • انتقال UVs با استفاده از دستور Transfer Attributes در مایا Transferring UVs Using the Transfer Attributes Command in Maya

  • با استفاده از UV Lattice و Unfold UV Tools در مایا Using the UV Lattice and Unfold UV Tools in Maya

  • ایجاد جلوه درخشش با ست های UV در مایا Creating a Glow Effect with UV Sets in Maya

  • یافتن UVهای همپوشانی با UVهای سایه دار Finding Overlapping UVs with Shade UVs

  • استفاده از رمپ برای بافت سریع چندین شی با یک سایه زن Using Ramps to Quickly Texture Multiple Objects with a Single Shader

  • رفع اعوجاج بافت با Warp Image در مایا Fixing Texture Distortion with Warp Image in Maya

  • نکته برتر: نکات ویرایش و چیدمان UV در مایا Top Tip: UV Editing and Layout Tips in Maya

نمایش نظرات

آموزش نکات و ترفندهای بافت در مایا
جزییات دوره
0h 53m
10
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.